Je was me net voor. Maar misschien is het beter zo. Maastricht en striptent in 1 zin creëren een verkeerd beeld van onze pitoreske stad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Had je een nieuw topic moeten maken, van mij had je gemogen hoor
Great minds think alike, of zoiets.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha naja, die tent is alweer dicht, dus boeie![]()
Wat hebben we trouwens een lullig OPje
Kom met me mee naar Maastricht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef ArtistA het volgende:
Zijn er trouwens mensen die zich geroepen voelen om een fatsoenlijke OP te maken?
Als achtergrond (dualscreen) ingesteld, thanks!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik vind deze panorama van de markt ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Dat is een mooie voor de OP.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ik vind deze panorama van de markt ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Welkom en veel plezier in Maastricht. (Bijna) alles wat je wilt weten kun je hier wel vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ah, net 1 dag in Maastricht, doe niet mee aan de inkom, maar op de fiets wel al heel veel inkomlopers zien meedoen. Wat is het overigens ontzettend warm.. Verder heb ik een beetje rondgefietst in t centrum enzo. Eerst ff de stad wat leren kennen.
Gelukkig wordt het morgen koeler. Ben ik wel blij mee met m'n kamer op de bovenste verdieping..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |