Krystina mag dat wel doenquote:
dacht dat we XL-game vrienden warenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:54 schreef Szura het volgende:
Kei door
Laat Cilic, Fish, FloMayer en Chardy nu maar falen
Nou vooruit, de Eend mag nog doorquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
dacht dat we XL-game vrienden waren
Ach dan beginnen ze gewoon wat later. Geen probleem toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Kan trouwens wel eens een probleem worden om het dagprogramma om 01.00 klaar te hebben.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat hij maar snel uitgeschakeld mag worden!
Nee hoor, kan ik morgenochtend bij het opstaan nog wat meepakken denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach dan beginnen ze gewoon wat later. Geen probleem toch?
Dat kan. Maar dat denk ik niet en is ook niet de reden. Het is gewoon een vreselijke speler.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]![]()
Murray is zeker een speler die het Federer moeilijk kan maken!
Ik denk dat Clijsters en Federer er hele korte partijen van zullen maken. Ik weer niet hoe laat je opstaat, maar het zal erg vroeg moeten zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee hoor, kan ik morgenochtend bij het opstaan nog wat meepakken denk ik.
Dat is ook weer waar ja. We zullen zien. Wordt wel een standaardprocedure de komende twee weken bij het wakker worden: nog even checken of er nog live tennis bezig is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk dat Clijsters en Federer er hele korte partijen van zullen maken. Ik weer niet hoe laat je opstaat, maar het zal erg vroeg moeten zijn.
En als ze dan nog bezig zijn is het vaak zo'n epische partij met heerlijke sfeerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar ja. We zullen zien. Wordt wel een standaardprocedure de komende twee weken bij het wakker worden: nog even checken of er nog live tennis bezig is.
Davide Sanguinetti.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En als ze dan nog bezig zijn is het vaak zo'n epische partij met heerlijke sfeer.
Ik herinner me nog eenvan 2006 dacht ik. Tussen Schrichapan en die ene grijzende italiaan. Ben even zijn naam kwijt. Wat een fantastische pot was dat zeg.
Nou nog niet hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Goed zo Murray, maak het nou maar gewoon af deze onzin.
Gelukkig is ze verslagen door Cirstea en niet door een type Meusburger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Morthill het volgende:
Lisicki, waarom faal jeeen toernooi zonder dit is lastig
[ afbeelding ]
Goed, die is niet geplaatst natuurlijk, maar maakt het niet minder pijnlijk voor de Duitsers.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En Petkovic lijkt er ook af te gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gelukkig is ze verslagen door Cirstea en niet door een type Meusburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |