quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Norrage het volgende:
Ik wil nog even Rooowbin uitlachen. Of gewoonweg huilen om Rooowbin.
Rooowbin is ook niet zo goed in topografietwitter:robin_haase twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 22:49:47@tinnilis bijna iedereen zit in manhatten. reageer retweet
quote:Robin Haase baalde in de afgelopen nacht flink van zijn nederlaag tegen Feliciano Lopez in de eerste ronde van de US Open. De Nederlandse nummer één wist dan ook geen set te winnen en kreeg steeds minder vat op de tempowisselingen van de slim en solide spelende Spanjaard: 6-3, 7-5, 6-2.
,,Het was een wedstrijd die verloopt zoals je niet wilt dat hij verloopt’’, sprak Haase na afloop. ,,Als Lopez voor staat, gaat hij steeds beter spelen en ik werd na drie games al gebroken. Daarna kreeg ik nauwelijks kans op zijn service. Ja, dit is flink balen. Het was eigenlijk verschrikkelijk hoe het liep en hoe ik ook foute keuzes maakte op verschillende momenten. Ik had er echt wel meer van verwacht want juist op de grandslamtoernooien wil je goed presteren.’’
Op de late avond in New York verloor Haase de eerste set door een vroege break, maar kon hij in set nummer twee lang goed mee. Nadat hij in de vierde game vijf breakpoints overleefde, leken de twee mannen op een tiebreak af te koersen. Maar bij 5-5 werden twee ‘mishits’ de Nederlander fataal en kon Lopez na zijn tweede break rustig de set uitserveren. In set nummer drie was Haase niet meer bij machte de service en de vervelende sliceballen van de Spanjaard goed onder controle te krijgen.
Omdat Haase (ranking 48) vorig jaar de tweede ronde bereikte in New York zal hij na dit toernooi weer wat verder zakken op de wereldranglijst. Na de daviscupontmoeting met Zwitserland krijgt hij bij ongeveer zes toernooien de kans wat te klimmen op die belangrijke lijst. ,,Mijn doel voor dit jaar is binnen de topdertig te eindigen. Dat zal heel moeilijk worden maar ik ga er wel voor want een sportman moet de lat hoog leggen en zichzelf steeds willen verbeteren.’’
Ik snap echt niks van die jongenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef tja77 het volgende:
Kheb gisteren ff Murray gezien, maar wat ik ervan gezien heb, was het 1 grote ongeinspireerde hoop bagger. Wat een negativisme straalde hij uit zeg.
Ik loop dan ook weer te janken hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, maar willen lopen janken als hij WEER een finale verliest.
edit, hij...niet jij
En 2-4* voor Berdych op zijn 1e BPquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef BobW het volgende:
Goffin *2-3 achter tegen Berdych, maar al 8 BPs gehad
Dat doet hij best wel vaak. Is de leider in wedstrijden die hij verloren heeft zonder gebroken te worden geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |