Ben jij datquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef YOLO het volgende:
https://twitter.com/RoowbinHaase
Te koop: Twitteraccount
Geen volgers, maar een zeer groot marktpotentieel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef YOLO het volgende:
Beter dan dat gekerm van Sharapova toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:48 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport loopt lekker te kloten, geluid van Kvitova bij de partij van Sharapova.
Volgens mij is dat bij Kvitova niet veel minderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Beter dan dat gekerm van Sharapova toch?
Kvitova is gewoon stil hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij Kvitova niet veel minder
Kvitova kreunt totaal niet. Petraquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij Kvitova niet veel minder
verwar ik weer het een en anderquote:
Dat van Misa is niet zo raar. Die heeft gewoon een half jaar niet gespeeld. Maar Robin is gewoon aan een vreselijk slecht seizoen bezig en moet heel snel weg bij Schenk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:07 schreef Morthill het volgende:
Wakker worden, Krajicek en Haase er kansloos uit. Het is weer zo'n toernooi
Toch had ik van Misa verwacht dat ze meer tegenstand zou bieden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat van Misa is niet zo raar. Die heeft gewoon een half jaar niet gespeeld. Maar Robin is gewoon aan een vreselijk slecht seizoen bezig en moet heel snel weg bij Schenk.
De vraag is wat je kan verwachten van iemand die een half jaar allerlei lichamelijke problemen gehad heeft en niet de minste problemen. Dat een speelster als ze kan spelen al heel snel zelf zegt dat het weer top met haar gaat en dat ze een goed niveau kan halen, vind ik eigenlijk vrij irrelevant, want dat zeggen ze bijna allemaal. Feit is dat ze lang niet gespeeld heeft en haar tegenstandster, ondanks dat die amper potjes wint, wel genoeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Toch had ik van Misa verwacht dat ze meer tegenstand zou bieden.
Haar broer won regelmatig toernooien toen hij net terugkwam van blessures, de eerste toernooien waar hij aan deelnam. Dus wedstrijdritme is zeker niet alles bepalend. Is natuurlijk voor ieder anders, maar ik had tegen deze tegenstander verwacht dat ze het haar wel lastiger kon maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
De vraag is wat je kan verwachten van iemand die een half jaar allerlei lichamelijke problemen gehad heeft en niet de minste problemen. Dat een speelster als ze kan spelen al heel snel zelf zegt dat het weer top met haar gaat en dat ze een goed niveau kan halen, vind ik eigenlijk vrij irrelevant, want dat zeggen ze bijna allemaal. Feit is dat ze lang niet gespeeld heeft en haar tegenstandster, ondanks dat die amper potjes wint, wel genoeg.
Haar broer scheen wel een aardige service te hebben, waarvoor je geen wedstrijdritme nodig hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Haar broer won regelmatig toernooien toen hij net terugkwam van blessures, de eerste toernooien waar hij aan deelnam. Dus wedstrijdritme is zeker niet alles bepalend. Is natuurlijk voor ieder anders, maar ik had tegen deze tegenstander verwacht dat ze het haar wel lastiger kon maken.
Voor die service heb je ook ritme nodig. Bovendien was dat spel toen wat normaler, dus het was geen enorm voordeel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Haar broer scheen wel een aardige service te hebben, waarvoor je geen wedstrijdritme nodig hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef YOLO het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |