Dat is zo, maar toch vind ik het zielig voor de hamster dat ie daardoor langer moest lijden, snap je? Je kan hem ook zelf uit z'n lijden verlossen en dan eventueel sectie laten doen om erachter te komen wat er was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:46 schreef x-Lily het volgende:
[..]
door dat bezoeo aam dd dierrnarts weet ts tenminste waarom die hamster dood ging
Doen wij ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan een mooi plekje geven.
Wij hadden toen onze hamster dood ging zo'n houten wijndoosje bij de slijter gekocht (zo'n ding waar 1 fles in past en die je dicht kan schuiven) en gebruikt als doodskistje. Beetje suf misschien maar was een fijner idee dan hem zo begraven.
Komop een hamster, verman jezelf en verlos dat diertje. Als dierenarts zou ik me dood lachen als een man/jongen alleen met een hamster kwam om hem te laten inslapen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat ben je een klootzak als je je eigen dier doodmaakt omdat je te lui of te gierig bent om gewoon even naar de dierenarts te gaan om hem vredig te laten inslapen.
Dat is wel mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij hadden toen onze hamster dood ging zo'n houten wijndoosje bij de slijter gekocht (zo'n ding waar 1 fles in past en die je dicht kan schuiven) en gebruikt als doodskistje. Beetje suf misschien maar was een fijner idee dan hem zo begraven.
Dierenarts maakt dat dagelijks mee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:53 schreef Neejman het volgende:
[..]
Komop een hamster, verman jezelf en verlos dat diertje. Als dierenarts zou ik me dood lachen als een man/jongen alleen met een hamster kwam om hem te laten inslapen.
Wat denk je puur aan jezelf als je dat diertje langer laat lijden dan nodig is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat ben je een klootzak als je je eigen dier doodmaakt omdat je te lui of te gierig bent om gewoon even naar de dierenarts te gaan om hem vredig te laten inslapen.
quote:
Ging zonet naar buiten, en mijn eend Dagobert, heeft uitpuilende ogen. Eet niet en loopt heel moeilijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dierenarts maakt dat dagelijks mee.Dus inmiddels is daar niks nieuws aan.
Bovendien mannen die zichzelf gaan 'vermannen'.
Vanavond geef ik TS troost seks omdat hij zo lief en gevoelig gehandeld heeft.
Nou veel plezier waarschijnlijk krijgt hij hem niet omhoog aangezien hij ook geen klein wezentje uit zijn lijden kan verlossen, zal die wel meer van de vrouwelijke kant zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dierenarts maakt dat dagelijks mee.Dus inmiddels is daar niks nieuws aan.
Bovendien mannen die zichzelf gaan 'vermannen'.
quote:
Jezus mens. Dat heeft niks met guts te maken, maar je gaat toch je godverdomme huisdier niet kapotschieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:56 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat snap ik natuurlijk ook, maar als je ziet dat dat geliefde beestje langzaam (pijnlijk) aan het sterven is is het toch wel veel liever om er snel een eind aan te maken. Dat moet je je alleen even beseffen op zo'n moment en er wel the guts voor hebben.
Ik heb mijn eigen cavia neergeschoten met de luchtbuks toen ik zag dat het niks meer werd. Hij lag daar maar te hijgen en bewoog en knipperde niet meer.. Beestje was ook al ruim 8 jaar oud.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:58 schreef Neejman het volgende:
[..]
Nou veel plezier waarschijnlijk krijgt hij hem niet omhoog aangezien hij ook geen klein wezentje uit zijn lijden kan verlossen, zal die wel meer van de vrouwelijke kant zijn
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:55 schreef rosepetals het volgende:
Grappig. Zo'n ding hadden wij toevallig nog staan en destijds is hij eveneens daarin begraven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je oude eend Dagobert noemen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ging zonet naar buiten, en mijn eend Dagobert, heeft uitpuilende ogen. Eet niet en loopt heel moeilijk.Heb hem al 5 jaar en we hebben gisteren nog samen gezwommen in het badje.
Poeh poeh, internetheldje dat je bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:47 schreef Neejman het volgende:
Jezus heb je hem serieus in laten slapenwat ben jij een pussy.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mijn paard ligt op sterven, hij is inmiddels 15 jaar oud en ben er samen mee opgegroeid.
2 weken waanden we ons nog op de OS
Ik zie een troost-matchquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ging zonet naar buiten, en mijn eend Dagobert, heeft uitpuilende ogen. Eet niet en loopt heel moeilijk.Heb hem al 5 jaar en we hebben gisteren nog samen gezwommen in het badje.
Nee een groot dier zou ik niet kunnen, maar zon klein diertje zou ik geen problemen mee hebben, ik zie ook liever mensen die vermoord/mishandeld worden dan dat ik dieren zie lijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Denk maar niet dat jij mannelijk bent omdat je een beestje kan ombrengen. Je bent gewoon een ongevoelige loser en chickies diggen dat niet.
Kapotschieten? Heb je wel eens een luchtbukskogeltje gezien?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezus mens. Dat heeft niks met guts te maken, maar je gaat toch je godverdomme huisdier niet kapotschieten.
Whatever. Waarom zou je in godsnaam een diertje waar je, als het goed is, hele mooie herinneringen aan hebt, niet vredig willen zien gaan in plaats van getroffen te worden door een kogel die je zelf hebt gevuurd?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:04 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Kapotschieten? Heb je wel eens een luchtbukskogeltje gezien?
Op zich slaan vissers een vis ook gelijk dood op de grond. Dan lijden ze minder dan dat ze blijven doorbloeden door die klote haak. Inslapen geeft gewoon een leuker beeld, omdat wij mensen een klap tegen de muur overleven en daar pijn bij voelen. Een hamster is op slag dood.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:03 schreef Neejman het volgende:
[..]
Nee een groot dier zou ik niet kunnen, maar zon klein diertje zou ik geen problemen mee hebben, ik zie ook liever mensen die vermoord/mishandeld worden dan dat ik dieren zie lijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |