Ik ook niet, hij wel..quote:
Hij heeft gelijk maar ook weer niet. Dit geintje kost ze erg veel geld, de rest heeft ook geen inkomen en fight.. Maar aan de andere kant de UFC besluit om de hele card te schrappen itt PPV korting + refund/gedeelte terug krijgen voor tickets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:27 schreef THEFXR het volgende:
oooh, baldy is ripping jones a new one!
Okeequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:30 schreef roepdeman het volgende:
Ariel vroeg: Wat als Jones weigert om tegen Machida te vechten?
Dana zei: Don't ask me stupid questions. <dana rant>
Ariel: huh?
Dana: Als hij weigert om tegen Machida te vechten dan hebben we vanmiddag een nieuwe conference call and it won't be good!
quote:Gr¤g Jackson should never be interviewed by any one ever again, except for a psychiatrist!
Nah, gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef THEFXR het volgende:
nu allemaal dana twitteren, dat ie jones moet cutten, lol
Fucking hell, iemand sla dit opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef kevin_ het volgende:
Dit ga ik zo nog een keer luisteren.
en wij denken dat hij pissed was op CEES,maar dit sloeg alles!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fucking hell, iemand sla dit opdit ga ik terug luisteren ja.
Dit overtreft de Loretta Hunt rant zo hard
Non-believerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wel echt genieten zijn als Bones straks verliest van Machida (ook al zie ik het niet gebeuren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |