Volgens FrontRowBrian ja, die zat er in o.a. in de Overeem case ook naast.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:53 schreef THEFXR het volgende:
oke, Jones denied any replacement, the fight is off the main card!
dat is nu wel zeker,jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef roepdeman het volgende:
Kan ik weer die kut OP gaan aanapssen!
twitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 23-08-2012 om 19:57:06UFC 151 -cancelled-. Machida was offered Jones. Said no. Chael was offered Jones. Accepted. Jones declined. Jones/Hendo possible 9/22 TO reageer retweet
en sonnen wilde wel, maar jones scheet bakstenen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:02 schreef Fenomeno het volgende:
Dana White: UFC 151 completely cancelled, fixer had gelijk
wel ballen,moet die alleen nie weer een knie vreten alsof die rustig op de grond zit te picknicken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Fenomeno het volgende:
Wel respect voor Sonnen dat hij een fight op 9 days notice wil pakken zeg
Op sportief gebied is het toch de eer van Team Quest die hij verdedigd. Maar Chael P. Sonnen weet dat z'n zakken ook rijkelijk gevuld zullen worden met deze match upquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:05 schreef Fenomeno het volgende:
Wel respect voor Sonnen dat hij een fight op 9 days notice wil pakken zeg
Travis Browne zou een permanente deuk in zijn hoofd slaan, ik geloof echt niet dat Bones echt wat kan in de heavyweight division.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:11 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom geen heavyweight erin gooien voor een non-title fight
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Travis Browne zou een permanente deuk in zijn hoofd slaan,
Kennelijk wilde Jones tegen niemand anders vechten om de card te redden..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:10 schreef THEFXR het volgende:
THE BALDFATHER walst even over zijn 205 champ heen ,lolololol![]()
![]()
Jones wil gewoon prepared zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:17 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Kennelijk wilde Jones tegen niemand anders vechten om de card te redden..
Jones is daarom niet mijn favoriete fighter. PRIDE fighters deden wel gekkere dingen (wat short notice fights betreft) alleen om te vechten. Daarom werd en ben ik bijvoorbeeld wel fan van een Dan Henderson.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jones wil gewoon prepared zijn.
Hij had zijn antwoordje wel klaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
One fight-cardkijken wat Dana zegt..
diva is gonna get cut!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jones wil gewoon prepared zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |