Ik weet precies hoe dat soort lessen gaan. Goede workout wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:11 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb net Engelse conversatieles gegeven aan 10 Japanse studenten. Geinig om te doen.
Jezus...spare me.. (my life)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat soort lessen gaan. Goede workout wel.
Sparemimylife! Sparemimylife!
mijn moeder wordt zestig begin oktober, dus voor mij zit er ook weer een kringfeestje aan te komen. Ik vind het altijd wel gezellig. Het is zeker tof als m'n vriend er ook bij is, want dan moeten al die lompe twenten in een keer engels of duits praten, wat grappig is om te zien!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:59 schreef Individual het volgende:
Vergeet niet de familie van en de beste vrienden te feliciteren met de jarige job. 3x zoenen op de wang voor de vrouwen en handenschudden voor de mannen. Van groot tot klein zijn aanwezig, van babies tot opa's en oma's. Verlaat de circel niet als je onderdeel wilt blijven van het feestje. Opa, Oma, kinderen en hun ouders mogen eerder weg, maar niet voordat 3x zoenen op de wang voor de vrouwen en handenschudden voor de mannen. Even toeteren voordat je weg rijdt en niet omdat iedereen dat constant doet in Bangkok, maar om de gasten (en de buurt) te laten weten hoe jofel je bent.
Het kan soms best gezellig zijn op die kringfeestjes.
Die Twenten spreken toch zeker wel Duuts? In de Achterhoek zeker wel iig. Daar zijn ook vaak grensoverschrijdende Pruusen die ook wel een beetje NL spreken en zeker wel verstaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn moeder wordt zestig begin oktober, dus voor mij zit er ook weer een kringfeestje aan te komen. Ik vind het altijd wel gezellig. Het is zeker tof als m'n vriend er ook bij is, want dan moeten al die lompe twenten in een keer engels of duits praten, wat grappig is om te zien!
quiche kan zeker...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
Ik kan je verzekeren: als je er een jaar of 10 niet mee te maken hebt gehad, is het hoogst onwennig![]()
Mijn moeder werd deze zomer 70, maar als ik 10 minuten in de kring heb gezeten, is het ruim geschat. Dus dat viel mee
En ja, inderdaad: bitterballen! Maar ik heb niet eens een frituurpanEens kijken of we kunnen improviseren. En kan een quiche? Of is dat te internationaal?
Oh ieuw! Dat valt in de categorie "te erg".quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en groentesoep met ballen, en witte kleffe broodjes!
och, eens in de zoveel tijd een wit klef broodje is best te doen, vind ik. Zeker met een laag roomboter en hagelslag...Nog een maandje, dan ben ik weer in NL!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh ieuw! Dat valt in de categorie "te erg".
En de buurman heeft een frituurpan
Ja hallo..... recept!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:38 schreef flipsen het volgende:
Indi is wel een expert zie ikEn gevulde eitjes maak ik hier ook wel eens, steel ik altijd de show mee
Te simpel voor woorden toch zeker? Eieren hard koken, in tweeën snijden en eigeel eruit mikken, mengen met wat zout, peper en mayo of mosterd, eventueel gehakte olijven erdoor, prutje terugscheppen in de halve eieren en klaar is Gao!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |