Wat ben jij toch ook een kankerharde baas.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met tegenwind gefietst.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met tegenwind gefietst.
Mollema Gesink in 2e of 3e waaierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:57 schreef Tjacka het volgende:
Hoe ziet het AK van Vuelta er nu uit dan?
Ik schakel net in, Nederlanders weer gefaald?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mollema Gesink in 2e of 3e waaier
Nee, zijn weer terug aangesloten. Valpartij, maar geen schade verder.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik schakel net in, Nederlanders weer gefaald?
Mollema en Gesink zijn weer aangesloten volgens mij. Interessante etappe, momenteel waaiers. Kopgroep heeft 15 minutenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik schakel net in, Nederlanders weer gefaald?
Messi zou daar zelfs moeite hebben bij de Fjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof Messi de Engelse competitie aan zou kunnen.Die zou daar echt keihard falen.
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een foto van mijn busje?
Word het nog ergens uitgezonden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks maar eens kijken hoe Dirkie Dirkie het gaat doen tegen Fenerbahçe
Sport1quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word het nog ergens uitgezonden?
Oh nice! Ga ik wel ff kijken dan. Hoewel ik een voorkeur voor Fener heb, zou het ook wel mooi zijn als Dagobert Dirk pak slaag krijgt.quote:
idd, Daarna Gladbach - Kievquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nice! Ga ik wel ff kijken dan. Hoewel ik een voorkeur voor Fener heb, zou het ook wel mooi zijn als Dagobert Dirk pak slaag krijgt.
Ik hoop dat Dirk z'n gierige poten breektquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nice! Ga ik wel ff kijken dan. Hoewel ik een voorkeur voor Fener heb, zou het ook wel mooi zijn als Dagobert Dirk pak slaag krijgt.
Die gaat Gladbach wel winnen denk ik.quote:
Zou ook mooi zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dirk z'n gierige poten breekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |