waar heb je een kloon voor nodig?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Nicknames verzinnen vind ik zo moeilijk ........
Geo5kantquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Waarvoor heb je een nick nodig? jat gewoon iemand z'n nick hier. Ik heet op WoW stevenmac26.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Maté in de rode trui dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Groepje 13 minuten met nog 60 km te gaan
Daarom heet ik daar dus stevenmac25quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een nick nodig? jat gewoon iemand z'n nick hier. Ik heet op WoW stevenmac26.
Level 85 Troll zeker?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarvoor heb je een nick nodig? jat gewoon iemand z'n nick hier. Ik heet op WoW stevenmac26.
9 minuten pakt ie dan op de klassementsrenners. Maar die zal er wel afgereden worden met de tijdrit en de wat hardere etappesquote:
Gaat ook geen 9 minuten pakken vandaag. Hoogstens 1 a 2 minuutjes op valverde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
9 minuten pakt ie dan op de klassementsrenners. Maar die zal er wel afgereden worden met de tijdrit en de wat hardere etappes
Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat ook geen 9 minuten pakken vandaag. Hoogstens 1 a 2 minuutjes op valverde.
Omdat het peleton pas net begonnen is met rijden. Plus Contador en vrienden zullen nog wel wat proberen op de slotklim en dan vliegen de minuten er ook af.quote:
Deze klim is wel minder steil dan gisterenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat het peleton pas net begonnen is met rijden. Plus Contador en vrienden zullen nog wel wat proberen in de slotklim en dan vliegen de minuten er ook af.
Maar ook veel langer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze klim is wel minder steil dan gisteren
De ?15e? etappe is wel baas, de meest steile klim van de Vuelta toch, even opzoekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar ook veel langer.
Movistar wel mooi potje blufpoker. Vonden dat ze gisteren teveel moesten doen dus deden vandaag niks. Nu zijn ze alsnog aan het sleuren op kop en verliezen ze de rode trui
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je vorig jaar die etappe op de angliru gezien?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had je vorig jaar die etappe op de angliru gezien?
Die stijginspercentage's zijn zo bizar. Als ik dat voor een paar 100 meter in de Ardennen krijg ga ik al helemaal dood. En dan gewoon kilometers achter elkaar..quote:
Ik heb wel eens met tegenwind gefietst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stijginspercentage's zijn zo bizar. Als ik dat voor een paar 100 meter in de Ardennen krijg ga ik al helemaal dood. En dan gewoon kilometers achter elkaar..
Die slotklim die je daarnet liet zien was nog onverhard ook. Dat was helemaal episch geweest. Jammer dat ze dat geasfalteerd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |