Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, nog geen seconde. Leuke vakantie gehad?
\busreizen zijn altijd zo kut omdat die airco vol staat te blazen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandVerder wel leuk uitgegaan enzo en ben nu verkouden door de busreis terug maar oke.
het was zelf zo kut dat ik het om half 1 in de nacht koud had met een broek en trui aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\busreizen zijn altijd zo kut omdat die airco vol staat te blazen ja
waar ben je geweest danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandVerder wel leuk uitgegaan enzo en ben nu verkouden door de busreis terug maar oke.
Blanesquote:
ja komt mij bekend voor ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
het was zelf zo kut dat ik het om half 1 in de nacht koud had met een broek en trui aan
Lorret als 1e vakantie zonder ouders isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
Lloret is trouwens wel vet. Net las vegas mang
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen in de bus schoor, verkouden en hoestkanker
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
Lloret is trouwens wel vet. Net las vegas mang
The Hangover 2 op de terugreis, wel grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaap
Wij keken altijd rellenbanden in de bus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaap
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vretenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij keken altijd rellenbanden in de bus...
Waren andere reisjes, dat dan weer wel...
Belhamels, duivelsgebroed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vreten
Maar ik heb het nu echt over een vakantie
Zulke vakanties doe ik niet. Busreizen zijn echt verkankerd. Gewoon op stand, als ware elite, business class met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vreten
Maar ik heb het nu echt over een vakantie
Toen ik 16 was ben ik wel met de bus gegaan en nog 1x toen ik 20 was omdat we met vriendegroep waren er een wijf tussen zat dat bang was om te vliegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke vakanties doe ik niet. Busreizen zijn echt verkankerd. Gewoon op stand, als ware elite, business class met het vliegtuig.
Over een maandje opnieuw?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
Door rood rijden bij je praktijkexamen is niet echt handig geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |