Zeker in dansjes. Kijk maar eens haar optreden bij die geweldige liveshow van THE VOICE UK.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet je wel meegeven Knut, haar geforceerde showbizz lach is wel iets wat eng.
chick fok je broodjes. Ik heb fruitsalade en Italiaanse kipsalade opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik wilde even vermelden dat ik pistoletjes in de oven heb en ik ga broodjes gezond maken.
Ik doe daar het volgende op: kaas, ham, ei, tomaat, komkommer en voor de liefhebber doe ik daar ook sellerie op.
Bedankt voor jullie aandacht.
Goed om je in de keuken te zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik wilde even vermelden dat ik pistoletjes in de oven heb en ik ga broodjes gezond maken.
Ik doe daar het volgende op: kaas, ham, ei, tomaat, komkommer en voor de liefhebber doe ik daar ook sellerie op.
Baklava hier, beat that.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Jalapeno pepertje erbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
als je dat niet begrijpt is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Saind het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik brak.
Doeidoei!
Krijgt ze nog steeds niet betaald joh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.
la masiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Saind het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik brak.
Doeidoei!
Ze doet het voor niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijgt ze nog steeds niet betaald joh...
Dan ben ik dus afgezet. That's it, voortaan betaal jij bij mijn moeder ook gewoon weerquote:
Dit vink egt nie kune.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik dus afgezet. That's it, voortaan betaal jij bij mijn moeder ook gewoon weer
Toch maar gedaan zonder op te staan dus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet schijten
Maar ben te lui en te warm om van mijn tuinstoel te komen
\Nee moet nog steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch maar gedaan zonder op te staan dus...
Die zijn allemaal al dood omdat ik een week ziek in bed lag en geen water kon geven, met mijn mest gaan ze niet meer levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe tussen je plantjes dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |