Hoop ik ook. En dan nog Braga onderuit en Ajax in pot 2quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die gaat Gladbach wel winnen denk ik.
[..]
Zou ook mooi zijn.
Ophangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
weer gebeld worden door telemarkerteers uit het buitenland. Iemand idee hoe ik daarvan af kom?.
kan dat?quote:
Tegen die mensen ben ik nooit beleefd, gelijk zeggen dat je geen interesse hebt, dan hang je opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
weer gebeld worden door telemarkerteers uit het buitenland. Iemand idee hoe ik daarvan af kom?.
quote:'Pijpen is gezond voor de vrouw'
In de categorie: Die hebben we al achthonderd keer gehoord. Orale seks blijkt goed te zijn voor vrouwen. Het is gezond voor lichaam en geest, zo blijkt uit onderzoek.
De onderzoekers van de State University of New York vergeleken het seksuele gedrag van bijna driehonderd vrouwen met hun gezondheid. Daaruit bleek dat sperma vrouwen gelukkiger en gezonder maakt. Ook scoren vrouwen die onveilige seks hebben beter op cognitieve tests en hebben ze een betere concentratie.
Eerder was al uit onderzoek gebleken dat stofjes in sperma zorgen voor een blijer gevoel. Tevens verhoogt zaad de liefde voor de partner, werkt het slaapbevorderend en helpt het tegen depressies. Ook verrassend: Het lichaam van een vrouw zou 'vreemd' sperma, dat niet van haar partner is, herkennen.
Fuck off zeggen wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen die mensen ben ik nooit beleefd, gelijk zeggen dat je geen interesse hebt, dan hang je op
ja dan alsnog, om dat nou elke dag te gaan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Tegen die mensen ben ik nooit beleefd, gelijk zeggen dat je geen interesse hebt, dan hang je op
Telefoon naast je neerleggen en verder gaan met wat je aan het doen was, zonder op te hangen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dan alsnog, om dat nou elke dag te gaan doen. Wil gewoon niet meer gebeld worden.
Zo'n Indisch kereltje van "Microsof" ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
Zo vaak? Die bedrijven halen je vaak wel uit de lijst als ze weten dat er niks te halen valt. Of heb je steeds verschillende?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dan alsnog, om dat nou elke dag te gaan doen. Wil gewoon niet meer gebeld worden.
oh ja dat vinden ze ook leuk jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Telefoon naast je neerleggen en verder gaan met wat je aan het doen was, zonder op te hangen.
Weet niet waar die nu voor belde. Vorige keer was het inderdaad microsoft, daarvoor was het van iets anders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo'n Indisch kereltje van "Microsof" ?
Ik ga ze eens opschrijven om te kijken of het dezelfde zijn; dit keer was het 0014259053074quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo vaak? Die bedrijven halen je vaak wel uit de lijst als ze weten dat er niks te halen valt. Of heb je steeds verschillende?
Indiaas kereltjes, geen Indische kereltjes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo'n Indisch kereltje van "Microsof" ?
Dat is de USA, 0091 en 0044 neem ik niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opschrijven om te kijken of het dezelfde zijn; dit keer was het 0014259053074
Die hebben hier ook een keer gebeld een kleine maand geleden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet niet waar die nu voor belde. Vorige keer was het inderdaad microsoft, daarvoor was het van iets anders.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Indiaas kereltjes, geen Indische kereltjes.
De ene groep staat bekend om telefoonterreur, de andere groep omdat het ladyboys worden/zijn...
Zei hij als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die hebben hier ook een keer gebeld een kleine maand geleden.
Ik wist al dat het oplichters waren dus heb die gozer uitgescholden en gezegd dat hij maar iemand anders moest oplichten, vervolgens werd hij boos en zei hij dat mijn computer vandaag nog kapot zou gaan en wenste me er succes mee.
Heb hem vervolgens succes gewenst met $1 per uur verdienen,en dat ik nog meer geld verdien dan hem terwijl ik loop te schijten op de wc.
Vervolgens heeft hij nog een paar minuten lang lopen schelden over mij en mijn moeder en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Sindsdien nooit meer gebeld door hen.
Nee, ik liep hem te begekken en toen begon die met fuck you, fuck you mom, you asshole bitch blablablablaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zei hij als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer?
Na 5 minuten pas?! Volhoudertjes zijn het hoor...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, ik liep hem te begekken en toen begon die met fuck you, fuck you mom, you asshole bitch blablablabla
Na iets meer dan 5 minuten hing hij zelf op.
Wat doet jouw nummer in de USA rondzweven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga ze eens opschrijven om te kijken of het dezelfde zijn; dit keer was het 0014259053074
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat doet jouw nummer in de USA rondzweven?
Ja post ff mijn nummer hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.
volwassen opgelost, chapeauquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die hebben hier ook een keer gebeld een kleine maand geleden.
Ik wist al dat het oplichters waren dus heb die gozer uitgescholden en gezegd dat hij maar iemand anders moest oplichten, vervolgens werd hij boos en zei hij dat mijn computer vandaag nog kapot zou gaan en wenste me er succes mee.
Heb hem vervolgens succes gewenst met $1 per uur verdienen,en dat ik nog meer geld verdien dan hem terwijl ik loop te schijten op de wc.
Vervolgens heeft hij nog een paar minuten lang lopen schelden over mij en mijn moeder en ik kwam niet meer bij van het lachen.
Sindsdien nooit meer gebeld door hen.
doe het graag.quote:
Dan post ik jouw nummer ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan post ik jouw nummer ook
dit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Hele Nederlandse telefoonboeken gaan daar rond ..Zeer gewild daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.
Is toch ook belangrijk dat iedereen dit weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)x_bezeert_lip__.html
En dit noemen we nieuws
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)x_bezeert_lip__.html
En dit noemen we nieuws
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat er zo om 18.10 een extra nieuwsuitzending komt?
En dat zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.
idd. Royaltydeskundig. Wat moet ik me daarbij voorstellen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver, dan moet je toch wel gay zijn
Marc is toch die papzak zonder nek? Ik blijf tijdens het zappen toch altijd weer even hangen op Boulevard als hij erzitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marc is toch die papzak zonder nek? Ik blijf tijdens het zappen toch altijd weer even hangen op Boulevard als hij erzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax slaat wel 2 vliegen in 1 klap, Moisander is ook een zeer degelijke keeper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks. Ik bracht het niveau zoals gewoonlijk tot een dieptepunt en postte foto's van zijn tweelingbroer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok.
Maar wat hebben die foto's ermee te maken?
gaat wel, straks is de vakantie weer voorbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles lekker. Hoe gaat het met het leven?
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gaat wel, straks is de vakantie weer voorbij.
is dat je zielsverwant?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.
en dan moet je weer dingen gaan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.
idd, het leven is zo saai. Hier is alle lol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan moet je weer dingen gaan doen
Duidelijk toch, vanavond worden de 2 nieuwe mods blauw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nutteloos topic zonder informatie. Als ik jou was zou ik het closen.
echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk toch, vanavond worden de 2 nieuwe mods blauw.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus die weten het al.quote:We hebben op dit moment 2 aanstaande mods die zich warm lopen langs de zijlijn.
Dan heeft het topic vanavond toch pas zin? Hier is nog niks concreets aan en er valt al helemaal niet op te reageren. (Buiten de nieuwe mods om)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speculeren kan toch altijd joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft het topic vanavond toch pas zin? Hier is nog niks concreets aan en er valt al helemaal niet op te reageren.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
10 Griekse TEM op Steven en Dritz
Ik ben het niet iigquote:
Ik zet Georgische Lari's inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
10 Griekse TEM op Steven en Drizzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |