Niks. Ik bracht het niveau zoals gewoonlijk tot een dieptepunt en postte foto's van zijn tweelingbroer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok.
Maar wat hebben die foto's ermee te maken?
gaat wel, straks is de vakantie weer voorbij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles lekker. Hoe gaat het met het leven?
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
gaat wel, straks is de vakantie weer voorbij.
is dat je zielsverwant?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.
en dan moet je weer dingen gaan doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is idd jammer. Kunnen wij autisten dalijk minder FOK!ken.
idd, het leven is zo saai. Hier is alle lol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en dan moet je weer dingen gaan doen
Duidelijk toch, vanavond worden de 2 nieuwe mods blauw.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nutteloos topic zonder informatie. Als ik jou was zou ik het closen.
echt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk toch, vanavond worden de 2 nieuwe mods blauw.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus die weten het al.quote:We hebben op dit moment 2 aanstaande mods die zich warm lopen langs de zijlijn.
Dan heeft het topic vanavond toch pas zin? Hier is nog niks concreets aan en er valt al helemaal niet op te reageren. (Buiten de nieuwe mods om)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spannend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speculeren kan toch altijd joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft het topic vanavond toch pas zin? Hier is nog niks concreets aan en er valt al helemaal niet op te reageren.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
10 Griekse TEM op Steven en Dritz
Ik ben het niet iigquote:
Ik zet Georgische Lari's inquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
10 Griekse TEM op Steven en Drizzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |