doe het graag.quote:
Dan post ik jouw nummer ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan post ik jouw nummer ook
dit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Hele Nederlandse telefoonboeken gaan daar rond ..Zeer gewild daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat vraag ik mij ook af. Ik geef altijd op het internet gewoon 123456789 e.d. op als een telefoonnummer wordt gevraagd.
Is toch ook belangrijk dat iedereen dit weetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)x_bezeert_lip__.html
En dit noemen we nieuws
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)x_bezeert_lip__.html
En dit noemen we nieuws
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat er zo om 18.10 een extra nieuwsuitzending komt?
En dat zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.
idd. Royaltydeskundig. Wat moet ik me daarbij voorstellen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godver, dan moet je toch wel gay zijn
Marc is toch die papzak zonder nek? Ik blijf tijdens het zappen toch altijd weer even hangen op Boulevard als hij erzitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marc van der Linden en Peter van der Horst zullen vast stressen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Marc is toch die papzak zonder nek? Ik blijf tijdens het zappen toch altijd weer even hangen op Boulevard als hij erzit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax slaat wel 2 vliegen in 1 klap, Moisander is ook een zeer degelijke keeper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |