Ok, nog maar een tijdje mailen dan.quote:ik ben niet zo snel met afspreken. heb je al veel dates via lexa gehad?
dus nu ga je achter de mannen aan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen....
Ben er nu ook wel klaar mee....
Goede instellingquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen....
Ben er nu ook wel klaar mee....
Ik kijk elke dag naar mezelf... Maar keer op keer is het wel duidelijk dat vrouwen gaan voor de pretty boys met gladde babbels. Ik ben geen pretty boy en heb geen gladde babbels.... Dus ja, weinig zin verder om te zoeken....quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goede instelling![]()
Misschien wat meer naar jezelf kijken?
ooooooow je zit nog in die fase, dat komt wel weer goed over een maandje of watquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag naar mezelf... Maar keer op keer is het wel duidelijk dat vrouwen gaan voor de pretty boys met gladde babbels. Ik ben geen pretty boy en heb geen gladde babbels.... Dus ja, weinig zin verder om te zoeken....
En mijn opmerking komt voort uit gezeik met een ex, die heel verrassend heeft gelogen over een neukertje....
Dus nee, ben er klaar mee
De ex fase? Oh nee hoor, maar leuk nieuws is andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:16 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ooooooow je zit nog in die fase, dat komt wel weer goed over een maandje of wat
Want alleen pretty boys met gladde babbel hebben een vriendinquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag naar mezelf... Maar keer op keer is het wel duidelijk dat vrouwen gaan voor de pretty boys met gladde babbels. Ik ben geen pretty boy en heb geen gladde babbels.... Dus ja, weinig zin verder om te zoeken....
En mijn opmerking komt voort uit gezeik met een ex, die heel verrassend heeft gelogen over een neukertje....
Een pretty boy met gladde babbels, I presumequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dat is alvast 1-0quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Een pretty boy met gladde babbels, I presume
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:26 schreef Black_Rainbow het volgende:
yeah, mijn eerste internetdate is een feit. Vrijdag.
Kijken of dat daten nog een beetje in m'n bloed zit na al die jaren.
Goed bezig man. En morgen weer vertellen dat je lekker druk op de dating sites bezig gaat zeker. Dat deed je de vorige keer ook al.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Veel plezier man!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:26 schreef Dizorn het volgende:
Topictip #1: Zeg nooit dat het aan de ander ligt. je mag het eindeloos denken maar er staan toch snel 5 man klaar om te roepen dat je naar jezelf moet kijken. zit dan ook wel een romige kern van waarheid in.
iedereen wordt wel eens wanhopig van vrouwen trouwens.
jullie moeten me een weekje gaan missen trouwens, ik ga hosselen op z'n grieks.
Dat idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:01 schreef -Splash- het volgende:
Goed bezig man. En morgen weer vertellen dat je lekker druk op de dating sites bezig gaat zeker. Dat deed je de vorige keer ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |