of vind je haar veel te leuk omdat je te lam bent verder te daten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Gisteren date 2 gehad met een superleuke vrouw, maar het lijkt erop dat ik - alweer - ben gefriendzoned.We houden wel dagelijks contact en hebben al tig plannen voor vervolgafspraken, maar het romantische ding zit er voor haar niet in. Hoop dat ze zich nog bedenkt, ik vind haar echt veeeel te leuk... Ik kan me er ook niet toe zetten actief op zoek naar andere dates te gaan eigenlijk.
Dan laat je dat toch even zittenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Ik kan me er ook niet toe zetten actief op zoek naar andere dates te gaan eigenlijk.
Dumpen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Gisteren date 2 gehad met een superleuke vrouw, maar het lijkt erop dat ik - alweer - ben gefriendzoned.We houden wel dagelijks contact en hebben al tig plannen voor vervolgafspraken, maar het romantische ding zit er voor haar niet in. Hoop dat ze zich nog bedenkt, ik vind haar echt veeeel te leuk... Ik kan me er ook niet toe zetten actief op zoek naar andere dates te gaan eigenlijk.
Na 2 dates is het niet uitzonderlijk dat je nog geen intiem contact hebt gehad, genoeg vrouwen die daar pas bij een 3e ontmoeting of later aan beginnen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:29 schreef cassettebandje het volgende:
Dat moet je niet tijdens de chat doen.. moet je tijdens de date doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dumpen...![]()
Ik heb zelf enorm veel moeite om het gesprek een beetje 'spannend' te houden, ik word gewoon onvoldoende gemotiveerd tijdens zo'n chat. Weet er iemand nog een leuke chatbox?
Dat is een hele goede tip, ga ik misschien maar eens opvolgen... Ben de laatste dagen echt waanzinnig leuk aan de klets via Whatsappquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn date ervoor gekozen had z.s.m. af te spreken (en zo min mogelijk te whatsappen/smsen tussendoor).
Had haar natuurlijk wel een uurtje of 2 via internet gesproken, maar hoe eerder je afspreekt hoe beter. Heb je minder kans om een vertekend (ideaal)beeld van iemand te creeëren.
Nou nee, dat is de omgekeerde wereld. Ze is gewoon echt leuk. Dat kan toch ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
of vind je haar veel te leuk omdat je te lam bent verder te daten?
ben jij dat die me steeds zit te appenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een hele goede tip, ga ik misschien maar eens opvolgen... Ben de laatste dagen echt waanzinnig leuk aan de klets via Whatsapp
natuurlijk kan dat, ik vroeg het me gewoon af. Even een kritische noot zeg maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Nou nee, dat is de omgekeerde wereld. Ze is gewoon echt leuk. Dat kan toch ook?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ben jij dat die me steeds zit te appen
Ik heb niks van je ontvangen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een hele goede tip, ga ik misschien maar eens opvolgen... Ben de laatste dagen echt waanzinnig leuk aan de klets via Whatsapp
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Na 2 dates is het niet uitzonderlijk dat je nog geen intiem contact hebt gehad, genoeg vrouwen die daar pas bij een 3e ontmoeting of later aan beginnen.
Moet het wel eerst tot een date komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
Dat moet je niet tijdens de chat doen.. moet je tijdens de date doen
quote:tmfchat
Nu welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb niks van je ontvangen hoor
Ik weet haast zeker van niet, of je moet met meerdere klonen posten hierquote:
Het is daarentegen wel uitzonderlijk dat je in het hele topic de d/t-regel in werkelijk elk geval verkeerd gebruikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet uitzonderlijk. Betekend niet dat het niet gebeurd
Goet hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef Silenus het volgende:
Het is daarentegen wel uitzonderlijk dat je het hele topic de d/t-regel in werkelijk elk geval verkeerd gebruikt.
ik ben schrikbarend authentiekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet haast zeker van niet, of je moet met meerdere klonen posten hier
Nou, zoals het er nu naar uitziet houd ik er wel echt een hele toffe vriendin aan over, iemand met wie ik alles kan bespreken en veel kan ondernemen. Heb ook enorm persoonlijke gesprekken met haar gehad (van beide kanten). Dus dumpen is voor mij geen optie.quote:
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goet he
Nee, dat is echt iets wat gewoon niet lukten ik er te weinig op let
maar gesmurfd/t dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik gebruik altijd een smurf voor dit "probleem" Ik smurf, jij smurft
Dan ben je met een ander tof wijf aan het wappen, sorry!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik ben schrikbarend authentiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |