Tenminste wel iets om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Illiberal het volgende:
1 september it is, dus nog even wachten.
Het is op zich geen ellende hoor, was gewoon iets wat ik niet verwacht had nadat we een leuk gesprek hadden. Eigen schuld, had er niet om moeten vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom hoef ik ook geen dame meer via fok.... Alleen maar ellende... Trust me, i know all about it
Wat ging er mis dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is op zich geen ellende hoor, was gewoon iets wat ik niet verwacht had nadat we een leuk gesprek hadden. Eigen schuld, had er niet om moeten vragen.
Hoe zie je of iemand veel ongelezen one-liners heeft dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, zag het. Beetje een dooddoener, maar klopt in principe wel.
[..]
Ik heb geen idee of ze nog actief lid is, ze heeft wel veel ongelezen oneliners namelijk. Al heb ik dan wel andere manieren om daar achter te komen. Maar ik denk dat ik het toch even laat voor wat het is nu.
Eerst zondag een date waar ik nieuwsgierig naar ben.
Te veel nieuwsgierigheid. Maar dat is niet voor hier.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja brand los, waar ging je de mist in
Als het er teveel zijn is het niet mogelijk om iets te sturen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe zie je of iemand veel ongelezen one-liners heeft dan?
Ons eerst lekker maken en dan niets zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, voor de draad ermee!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te veel nieuwsgierigheid. Maar dat is niet voor hier.
Nee hoor, een beetje mysterie is soms ook alleen maar leuk. Vrouwen vallen op mysterieuze mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan niets zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, voor de draad ermee!
Nee post hier niet. En het is offtopic inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:12 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Ons eerst lekker maken en dan niets zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, voor de draad ermee!
edit: of is het iemand die veel in dit topic post?
Haha maak je maar snel klaar dan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij ook al
ho ik was te voorbarig, het schijnt morgen al plaats te gaan vinden
ja beetje onverwacht maar ik ga lekker de laatste tijd hahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:19 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha maak je maar snel klaar dan!
Doe je goed man!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja beetje onverwacht maar ik ga lekker de laatste tijd hahaha
quote:
Is het in het kader van heel erg on-topic ervaringen posten ook niet handig om te weten hoe deze beide dates tot stand zijn gekomen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:18 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij ook al
ho ik was te voorbarig, het schijnt morgen al plaats te gaan vinden
badoooooooquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Is het in het kader van heel erg on-topic ervaringen posten ook niet handig om te weten hoe deze beide dates tot stand zijn gekomen?
FOK!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Is het in het kader van heel erg on-topic ervaringen posten ook niet handig om te weten hoe deze beide dates tot stand zijn gekomen?
Wel goed als je weet wat je niet wil.. Dan kan je dat wegstrepen. Iemand die je langer kent kan wel meer zekerheid bieden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:33 schreef CecilBDemented het volgende:
Ben weer 2 dates verder. 1 wilde gelijk tongzoenen![]()
maar denk dat mijn gevoelens uitgaan naar een dame die ik al jaren ken.
en zij zegt het zelfde. Moet dat even verwerken op het moment
Zo, het is dus toch nog mogelijk om daar een hele echte date te regelen?quote:
Wie is de gelu... Eh, dat gaat weer te verquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |