quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Klopt, zat gisteren nog te bedenken bij Total Recall (immens CGI-spektakel) dat dat totaal niet meer opzienbarend is eigenlijk. Het grensnut van CGI is zo'n beetje nihil geworden, lijkt het. Jammer is dat.
JohN Goodmanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:01 schreef Salatrel het volgende:
kennen jullie Arachnophobia nog?begin jaren 90 film
En Jeff Danielsquote:
ojaquote:
Die had ik op blu ray gedownload en weer gekeken. Nostalgiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Laatst wilde ik trouwens The Goonies weer eens terugzien, maar halverwege had ik genoeg van al dat geschreeuw en gekrijs van die kinderen. Het enige wat ze doen, is veel te hard praten tegen elkaar en dan weer gillen en krijsen..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:05 schreef Salatrel het volgende:
ook een goeie film.... was half jaar geleden oid nog op tv maar ben de naam ff kwijt.. ging over een jochie die per ongeluk achterblijft als zn familie op vakantie tijd met de feestdagen...
Coole fotoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:04 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso ook de oplossingen die ze vroeger bedachten om dingen te filmen.
[ afbeelding ]
Ja, maar nu steeds minder omdat het weinig indrukwekkend is hoe ze hun 3D software aanslingeren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Coole foto
Kijken jullie ook wel eens making of-docu's op dvd's?
Nou, die nieuwe bluescreen-techniek waarmee TinTin en Avatar zijn opgenomen, dat was wel indrukwekkend vond ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar nu steeds minder omdat het weinig indrukwekkend is hoe ze hun 3D software aanslingeren.
Als de acteurs elkaar zo heel opzichtig veren in de reet gaan steken en gaan verkondigen hoe fantastisch het wel was om met die regisseur te werken, dan wel ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
Making of enzo is echt zonde van de tijdvind ik
Ik kan me daar zo aan ergeren he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als de acteurs elkaar zo heel opzichtig veren in de reet gaan steken en gaan verkondigen hoe fantastisch het wel was om met die regisseur te werken, dan wel ja..
I have aaaaalways admired aaaall his work, it's feeeanteeeeeastic. I've been his biggest feeeean oooooall my life.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan me daar zo aan ergeren he.OH MY GOD HE IS SOOOO GREAT bitch please
Walgelijk ja en zo amerikaansquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als de acteurs elkaar zo heel opzichtig veren in de reet gaan steken en gaan verkondigen hoe fantastisch het wel was om met die regisseur te werken, dan wel ja..
films met bloopers in de aftitelingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk ja en zo amerikaansen dan achter de rug om lekker roddelen.
Maar ik kijk dat eigenlijk nooit, ben wel fan van bloopers
Dan moet ik dat nog eens bekijken. En ja dat soort dingen kijk ik wel. Heb toen ook mijn ogen uitgekeken bij hoe ze The Matrix gemaakt hadden, met name die 360 scene's. Hoeveel werk dat was.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou, die nieuwe bluescreen-techniek waarmee TinTin en Avatar zijn opgenomen, dat was wel indrukwekkend vond ik.
Maar ik bedoel ook bijvoorbeeld het achter-de-schermen materiaal van Aliens of Jaws.
Gewoon carrièremoves.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
I have aaaaalways admired aaaall his work, it's feeeanteeeeeastic. I've been his biggest feeeean oooooall my life.
Ja dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk ja en zo amerikaansen dan achter de rug om lekker roddelen.
Maar ik kijk dat eigenlijk nooit, ben wel fan van bloopers
Jackie Chan filmsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
films met bloopers in de aftiteling
Fantastisch was dat ja, was ook nog nooit gedaan voor die tijd geloof ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:22 schreef BobbyB het volgende:
Dan moet ik dat nog eens bekijken. En ja dat soort dingen kijk ik wel. Heb toen ook mijn ogen uitgekeken bij hoe ze The Matrix gemaakt hadden, met name die 360 scene's. Hoeveel werk dat was.
Of jezelf behoeden voor scheve gezichten tijdens de eerstvolgende Oscar-uitreikingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |