In die wereld is 1.9 miljard echt niets, en 10% daarvan is echt helemaal verwaarloosbaar. Ik schat dat als hij Jones of Smith had geheten ipv Rothschild dat niemand hier iets over gehoord zou hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep ook een CNBC artikel gevonden met meer info:
http://www.cnbc.com/id/48721839
Die knakker is chairman van een investeringsmaatschappij met 1.9 miljard vermogen en hij investeert nu dus bijna 10% daarvan in een positie tegen de euro.
Hij moet wel verdomd zeker zijn van zijn zaak om zoveel knaken erin te stoppen.
Rotschild. In BNW zijn daar hele topics over. Er is harstikke veel gezegd over deze bankiersfamilie en hun lange geschiedenis. Zeer interessant.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
In die wereld is 1.9 miljard echt niets, en 10% daarvan is echt helemaal verwaarloosbaar. Ik schat dat als hij Jones of Smith had geheten ipv Rothschild dat niemand hier iets over gehoord zou hebben.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Rotschild. In BNW zijn daar hele topics over. Er is harstikke veel gezegd over deze bankiersfamilie en hun lange geschiedenis. Zeer interessant.
Is het racistisch om te zeggen dat het internationale Jodendom (Judea) het mondiale bankverkeer beheert en exploiteert?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
In die wereld is 1.9 miljard echt niets, en 10% daarvan is echt helemaal verwaarloosbaar. Ik schat dat als hij Jones of Smith had geheten ipv Rothschild dat niemand hier iets over gehoord zou hebben.
Als de euro daadwerkelijk onderuit gaat geeft dat zo'n harde dreun aan de wereldeconomie dat je ook met een grote juten zak vol met goud de gevolgen er net zo hard van zult merken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef Jellereppe het volgende:
Wat zijn eigenlijk de gevolgen als de euro omvalt? Raken mensen dan hun spaartegoed kwijt? Ik ben een leek op dit gebied.
Ik heb namelijk nog een redelijke spaartegoed. Begin er nu serieus aan te denken om het te gaan inwisselen voor waardevaste edelmetaal, voordat het als sneeuw voor de zon vergaat.![]()
Klopt. In BNW doen genoeg theorieën over deze Joodse bankiersfamilie de ronde. Sommige zijn ver gezocht, maar het is de moeite waard om je in de Rotschildt geschiedenis te verdiepen. Je leert ook beetje bij beetje hoe de vuile wereld van banken is ontstaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
En het is inderdaad een heel interessante familie, ook buiten de BNW theorieen om.
Ja, de schok zal heel veel mensen raken. Toch lijkt het mij verstandig om het risico te verspreiden zodat niet alles verloren raakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als de euro daadwerkelijk onderuit gaat geeft dat zo'n harde dreun aan de wereldeconomie dat je ook met een grote juten zak vol met goud de gevolgen er net zo hard van zult merken.
dit dus. Beleggen in dit soort derivaten ( val van de euro) zou gewoon verboden moeten worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
wat een flikker; no offense maar hij weet dat dit nog even een extra zetje geeft.
Dat moet dan op Europees en wereldniveau gebeuren, maar de banken hebben overal hun mensen zitten, dat gaat niet zó makkelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
dit dus. Beleggen in dit soort derivaten ( val van de euro) zou gewoon verboden moeten worden.
Nope, dat volk is altijd (duizenden jaren) al gewoon heel slim met geld geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef Marlan het volgende:
Is het racistisch om te zeggen dat het internationale Jodendom (Judea) het mondiale bankverkeer beheert en exploiteert?
Het is niet alleen racistisch, er klopt ook geen zak van. Het overgrote deel van de bankiers is niet joods.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef Marlan het volgende:
[..]
Is het racistisch om te zeggen dat het internationale Jodendom (Judea) het mondiale bankverkeer beheert en exploiteert?
Ze zijn ooit gedwongen geweest om met bankieren te beginnen, aangezien rente vragen voor christenen verboden was in de middeleeuwen, en de joden geen toegang hadden tot traditionele beroepen en ambachten (daar moest je christen voor zijn).quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Nope, dat volk is altijd (duizenden jaren) al gewoon heel slim met geld geweest.
Vet van mij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ze zijn ooit gedwongen geweest om met bankieren te beginnen, aangezien rente vragen voor christenen verboden was in de middeleeuwen, en de joden geen toegang hadden tot traditionele beroepen en ambachten (daar moest je christen voor zijn).
Er niks van snappen en wel reagerenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
dit dus. Beleggen in dit soort derivaten ( val van de euro) zou gewoon verboden moeten worden.
Ik denk dat jij het niet snapt. Wat draagt zo iemand nou bij aan de maatschappij met zijn gegok? Het is meer dan terecht dat er vragen worden gesteld over dit soort parasieten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Er niks van snappen en wel reageren
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef Marlan het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:14 schreef Viajero het volgende:
Het is niet alleen racistisch, er klopt ook geen zak van. Het overgrote deel van de bankiers is niet joods.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef DarkAccountant het volgende:
Ze zijn ooit gedwongen geweest om met bankieren te beginnen, aangezien rente vragen voor christenen verboden was in de middeleeuwen, en de joden geen toegang hadden tot traditionele beroepen en ambachten (daar moest je christen voor zijn).
Toch wel grappig om vastgesteld te hebben dat er bepaalde lieden dan wèl verholen voorstellen om joden als eerste dan maar naar voren te schuiven voor verplichte sterilisatie tbv de UK schatkist ipv het doorfokkende burberry-tokkievolk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Kees22 het volgende:
Vet van mij. Ja, ik heb inderdaad met ze te doen. Ze zijn wel erg ongelooflijk zielig.
quote:Realistisch
Opmerkelijk daarbij is dat Rothschild, volgens zijn naaste medewerkers in zakenkrant The Daily Telegraph, "geen dogmatische euroscepticus is maar een realistische kijk heeft op de zwakke munt".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |