Dat is slavernij manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
de Mcdonalds___!!
klinkt zo alleen maar dommer om er te werken
kan je beter in de supermarkt gaan werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
de Mcdonalds___!!
klinkt zo alleen maar dommer om er te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 13:14:38 ]
Eten liever ook niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Ro-ald het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit willen werken he.
Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn cursor mag niet met de andere cursors dansen, forever alone
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Typisch het volgende:
Beter bij de mac werken dan helemaal niet werken, word je hard van.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi
die in het midden staat aardig stil, biedt een drankje met GHB aan en 't is van jouquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn cursor is niet aardig ofzo, allemaal afwijzingen
ik denk het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef shaderon het volgende:
maar in de kas tomaten plukken is vermoeiend en het is stik heet,
dus ik dacht mcdonalds
krijg je daar ook gratis eten?
Als je daar bedrijfsleider bent is dat toch op zich wel een redelijke prestatie toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
bij de mcdonalds willen werken is net zoiets als thaise kindertjes die bij apple werken
je krijgt alleen kortingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef shaderon het volgende:
dus ik dacht mcdonalds
Gewoon doen man. Als het kut is kun je altijd nog stoppen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef shaderon het volgende:
dus ik dacht mcdonalds
Ik denk dat je na een week niet eens gratis meer wilt eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef shaderon het volgende:
dus ik dacht mcdonalds
Hopelijk heeft de cursor geen scherpe randen dus ff proberen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die in het midden staat aardig stil, biedt een drankje met GHB aan en 't is van jou
Lekker salades eten die je zelf eerst met vet hebt ingesmeerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat je na een week niet eens gratis meer wilt eten.
'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hallo bij McDonalds mag ik uw bestelling alsjeblieft
Oke, dat ga ik dus never nooit niet doen, bedankt mensenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'
Ja ik wil graag 3 hamburgers, 1 klein firetje en 2 mayo bakjes. en een kleine fanta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |