SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken het probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn, 25 aug is er een hard feest hier in de buurt maar ik moet naar die meet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij was floor manager bij de Mac.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg gewoon die meet af je hebt mij toch al een keer gezien :SSquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Damn, 25 aug is er een hard feest hier in de buurt maar ik moet naar die meet
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Typisch het volgende:
Maatje van mij was floor manager bij de Mac.Dat is geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
:S okequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeg gewoon die meet af je hebt mij toch al een keer gezien :SS
Ga je schuren met Snuf dan???quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
De 25e heb ik een schuurfeest.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:20 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is er de 25e hier.Heel de dag bier drinken, kut roepen en over dit ding proberen te rennen.
![]()
Ja lekker Mono naaienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
Kom we gaan gewoon allmaal niet meer naar mono, maar naar typisch zijn feest daar
Welk feest is dichterbij?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
Kom we gaan gewoon allmaal niet meer naar mono, maar naar typisch zijn feest daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |