Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:56 schreef Type-R het volgende:
Die Barca shirt zijn écht lelijk. Schoothondjes praktijken bij Ome Nike
Ze hebben de tunnel naar het veld helemaal in die kleuren gezet. Zal de youtube even zoeken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.
Ik vind het ongelofelijk dat je als zo'n grote club niet gewoon 1 vast thuis-shirt design hebt en het daarmee gewoon doet (kleine details uitgelaten). Maar Nike legt blijkbaar een grote zak geld op tafel om te kunnen bepalen wat het nieuwe design wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Thuisshirt is nog wel te doen nu ik 'm vaak heb gezien, hoewel het natuurlijk belachelijk is dat het niet gewoon blauw-rood gestreept is.
Tja, gewoon commercie idd, want Nike wil elk seizoen weer shirts verkopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ik vind het ongelofelijk dat je als zo'n grote club niet gewoon 1 vast thuis-shirt design hebt en het daarmee gewoon doet (kleine details uitgelaten). Maar Nike legt blijkbaar een grote zak geld op tafel om te kunnen bepalen wat het nieuwe design wordt.
Ja veel plezierquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Stevenzenl het volgende:
Was het een leuke uitzending? Ga hem straks terugkijken
Ik ben er van overtuigd dat Derksen geen enkele speler van Sparta Praag kent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Heufd het volgende:
"Sparta Praag heeft wel een aardig team." Derksen ziet ook alles hoor.
Praag, je kan er maar beter geweest zijn. Het kan er flink spoken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Derksen geen enkele speler van Sparta Praag kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |