Jup!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Mooie foto, heb jij die gemaakt?
Wat ook mooi was, al die sneue luie die gingen crowdsurfen en volop tegen die hete lampen aan kwamen en gewoon keihard op de vloer donderden als er wat te weinig mensen stonden. En dan gewoon met keiveel pijn en een vertrokken gezicht 'net doen of er niks aan de hand is'. Laat mij gvd rustig bier zuipen en feesten zonder maat 45 in mijn nek ja!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:29 schreef leeell het volgende:
[..]
yep , heb ook geheel 3fm langs zie lopen daar
wij waren met een groep van ong 12 man, we hadden zo'n beetje het hele plateau links van de ingang in bezet
Op alle momenten behalve de Bravo zaterdagnacht was het echt prima te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Lag het aan mij, of was het geluid dit jaar erg goed/niet te hard?
dat idee had ik ook. wel even aan moete nwennen. Mag van mij zo vlijven. Tenzij je een clubje mutsen achter je hebt staan die maar blijven praten. Maar goed paar eter verder staan is dan ook een goede opossingquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Klopt, afgelopen jaren vond ik het geluid altijd echt té hard staan. Dit jaar was gewoon goed, niet te hard niet te zacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
ja was fijn! vorig jaar kon ik af en toe echt niet zonder doppen. dit jaar alleen even.in gehad in de bravoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef vault_tec het volgende:
HET MEISJE HEEFT MIJ TOEGEVOEGD OP FACEBOOK... Gaat ze nu 5 maanden stage lopen in birmingham
Dat was werelds, ja. Nog veel langer opgerekt dan op de plaat. En weg waren al die dagjesmensen die dachten dat ze een Nirvanakloon zouden krijgen.quote:
Ga dan een keer langs in birmingham maar dan wel in een weekend dat ze een propaganda avond in de o2 arena hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:30 schreef vault_tec het volgende:
HET MEISJE HEEFT MIJ TOEGEVOEGD OP FACEBOOK... Gaat ze nu 5 maanden stage lopen in birmingham
Over het algemeen erg goed, ja. Black Keys gezien vanaf de heuvel en dat klonk loepzuiver.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:23 schreef WeirdWestMan het volgende:
Eerst een beetje met der aan pappen via FB chat, kijken hoe dat loopt. Maar bedankt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga dan een keer langs in birmingham maar dan wel in een weekend dat ze een propaganda avond in de o2 arena hebben.
http://www.o2academybirmi(...)4/propaganda-tickets
Leuke muziek in 3 zalen, goedkoop bier 1.5 pond voor een pint, veel engelse slettebakken die erbij lopen waar je je over blijft verbazen.
Anders kun je haar in ieder geval die feesten daar aanraden (volgens mij maandelijks)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Eerst een beetje met der aan pappen via FB chat, kijken hoe dat loopt. Maar bedankt.
Kan aan hun technicus liggen, was de vorige keer in de Grolsch ook zo. Meeste andere bands waren wel goed qua geluid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:58 schreef Keano het volgende:
1 van hoogtepunten had The Gaslight Anthem moeten worden. Het geluid was voorin echt ZO slecht, niet normaal. Kon de zang gewoon niet verstaan.
Merkte dit ook. Vond het wel jammer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:00 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Kan aan hun technicus liggen, was de vorige keer in de Grolsch ook zo. Meeste andere bands waren wel goed qua geluid.
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en het is me niet duidelijk waarom. Het was gewoon opééns afgelopen en er werd ook niet afgekondigd. Op de schermen was zelfs nog te zien van "Speel nog een half uur..Wilco"?
In de Alpha snap ik dat nog wel, in de India niet. Het was al een beetje aan het afkoelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op 3fm zeiden ze dat ze eerder 'moesten' stoppen omdat het veel te warm aan het worden was in de tenten. Zowel voor de band als voor het publiek (met name dat laatste vermoed ik). Op zich niet echt een onlogisch verhaal en zeker geen verkeerde beslissing.
die dude van de foo fighters vroeg op een gegeven moment ook aan de lichttechnicus of de grote witte lampen uit konden ivm de hittequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de Alpha snap ik dat nog wel, in de India niet. Het was al een beetje aan het afkoelen.
Er stond een enorme fan op het podium te blazen voor de artiesten maar wellicht dat het voor hen, met al die lampen, te warm werd.
Maar zeg dat dan gewoon en kondig de tent af. Ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |