Had niet door dat ik Lapo had.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, balansen, W&V's. Gewoon wat bedrijfseconomisch. Niet gruwelijk moeilijk, maar het advies is wel om die colleges bij te wonen en de opdrachten te maken. Als je de opdrachten kunt, kun je het tentamen over het algemeen ook.
Verklaar TTquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Maharbal het volgende:
Lapo:
[..]
Had niet door dat ik Lapo had.
Wat is notarieel en wat is fiscaalquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef H-D het volgende:
@ Maharbal: ik moet nog Erfrecht 2, Huwelijksvermogensrecht 2, Omzetbelasting, Europees belastingrecht, balanslezen verdiept, ondernemingsrecht 2, Formeel belastingrecht, belastingen van rechtsverkeer, onroerende zakenrecht en estate planning.
Ah, en dat gaat allemaal lukken volgend jaar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:15 schreef H-D het volgende:
@ Maharbal: ik moet nog Erfrecht 2, Huwelijksvermogensrecht 2, Omzetbelasting, Europees belastingrecht, balanslezen verdiept, ondernemingsrecht 2, Formeel belastingrecht, belastingen van rechtsverkeer, onroerende zakenrecht en estate planning.
Referentie naar een fiscaal arrest.quote:
tot zover begreep ik 't ook nog welquote:
Heb je linkje dat ik er wat over kan lezen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, en dat gaat allemaal lukken volgend jaar?
[..]
Referentie naar een fiscaal arrest.
Fiscaal is alles met belasting erin behalve omzetbelasting en belastingen van rechtsverkeer...notarieel zijn die twee plus de restquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Wat is notarieel en wat is fiscaal?
Ja dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, en dat gaat allemaal lukken volgend jaar?
[..]
Referentie naar een fiscaal arrest.
die zitten heul wel in fiscaal. Bij notarieel schrijven jullie alleen aktes toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Fiscaal is alles met belasting erin behalve omzetbelasting en belastingen van rechtsverkeer...notarieel zijn die twee plus de rest
en als dat je enige motivatie is dat je in een week voor een trein springt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoor altijd dat met fiscaal het meeste geld valt te verdienen
Die zitten ook in Notarieelquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
die zitten heul wel in fiscaal. Bij notarieel schrijven jullie alleen aktes toch?
Fiscaal staat inderdaad bekend als het vakgebied binnen rechten dat de hoogste baangarantie heeft en de hoogste startsalarissen. Verder staat fiscaal al jaren in de top 3 van hoogste startsalarissen van welke branche dan ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Ik hoor altijd dat met fiscaal het meeste geld valt te verdienen
Inspired Art arrest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Heb je linkje dat ik er wat over kan lezen?
Ik zou het niet per definitie geen motivatie noemen, het zal best een rol spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga meestal met de trein, ik spring er niet voor.
Maarre ik ga geen fiscaal doen, en tuurlijk is geld geen motivatie (hoop ik voor iedereen)
Aaaah, jullie willen trouwen? En een huis?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef H-D het volgende:
[..]
Die zitten ook in Notarieel
Ja dat is idd alles wat wij doen, krijgen we lijntjespapier en dan moeten we daarh een akte in pleuren. Paar uur per week doen we dat. En daar vragen we later dan een paar honderd euro voor. We snappen ook nooit waar alles over gaat, gewoon de Asser en de wet erbij en wat overschrijven.
is dit wat je wilde horen? (A)
Je vergeet de printkosten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Aaaah, jullie willen trouwen? En een huis?
Hier, zet ik effe 2x een krabbeltje, op formulier 4A21 en B21C en dat is dat 400 euro
Meer het idee van een leuke baan, waar je later met plezier aan de gang gaat, salaris is natuurlijk belangrijk maar dat zit meestal wel goed tochquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:27 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ik zou het niet per definitie geen motivatie noemen, het zal best een rol spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |