Dat niet. Maar ik kan sowieso niet hosselen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Loka is tof.
Ik zou haar loeihard hosselen.
JIJ!!!!quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik kan sowieso niet hosselen.
waar haal jij nou weer vandaan dat ik een vrouwelijke man ben?quote:
Zei? Echt??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar haal jij nou weer vandaan dat ik een vrouwelijke man ben?
Oke oke oke oke ik vijl mijn nagels, ik gebruik hand creme ja!
Maar dat maakt mij geen vrouwelijke man!
* ook_gek handjes in de zei zet Hooooow pfffff
oh hoiquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zei? Echt??
Maar ik bedoelde het meer als groet hoor!!
Jij nog iets gemerkt van die brand gisteren?quote:
Geen man die alles betaald? Slecht hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik gooi hem er gewoon even in![]()
[ afbeelding ]
nee maar een vriendin van me belde er over, want die was weer door haar moeder gebeld. Die woont daar achter en ik ben daar ook opgeroeied hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij nog iets gemerkt van die brand gisteren?
Die neem ik voor erbij, als er wat betaald moet wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen man die alles betaald? Slecht hoor
Oh het viel wel mee dus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar een vriendin van me belde er over, want die was weer door haar moeder gebeld. Die woont daar achter en ik ben daar ook opgeroeied haha
En een 4e die je goed doorsmeertquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die neem ik voor erbij, als er wat betaald moet worden
Goed zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
Ik gooi hem er gewoon even in![]()
[ afbeelding ]
http://www.regio15.nl/act(...)rgarage-scheveningenquote:
Dat moet vast wel met 1 van die 3 lukken hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een 4e die je goed doorsmeert![]()
Ow, die zijn er wel hoor... heb ze al gehad... alleen de rest beviel uiteindelijk nietquote:
Nou, ik betwijfel dat.. mannen die zich zo voor jouw karretje laten spannen zijn geen mannen meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat moet vast wel met 1 van die 3 lukken hoor
Daar parkeer ik Pietertje ook als ik naar Scheveningen gaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.regio15.nl/act(...)rgarage-scheveningen
ik heb er helemaal niks van mee gekregen. Mijn vader woont daar wel direct achter. Maar die zit ergens in Parijs nu.
Hahaha.... mogelijk zit daar ook de foutquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik betwijfel dat.. mannen die zich zo voor jouw karretje laten spannen zijn geen mannen meer
Koken vind ik niet erg, maar schoonmaken moet gewoon eerlijk verdeeld wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, die zijn er wel hoor... heb ze al gehad... alleen de rest beviel uiteindelijk niet
had die bijna zo dood als een pier(tjertje) geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar parkeer ik Pietertje ook als ik naar Scheveningen ga
Weinig verschil met nu dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
had die bijna zo dood als een pier(tjertje) geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |