Ik draag mijn tegenstanders gewoon netjes naar bed als ze out gaan hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe nou niet uit eigen ervaring weet ik dat het meestal voor een iemand niet goed afloopt.
Geef hem een kans, misschien is hij wel heel liefquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Mickeys het volgende:
Ik weet wel dat ik momenteel in een haat liefde verhouding zit.....
Mug houdt heel veel van mij
Ik haat mug waanzinnig
Zoals verwacht uiteraard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag mijn tegenstanders gewoon netjes naar bed als ze out gaan hoor.
De vrouwelijke dan he, de mannelijke rol ik gewoon aan de kant.
Vast... hij drinkt gewillig van mijn bloed..... nadeel alleen is dat ik dat gif er gewoon niet bij wil hebben.... dan had ik er nog mee kunnen levenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef hem een kans, misschien is hij wel heel lief
Ow dat is wel lief van je.... alleen ik ga nooit out van de drank.... ik drink gewoon nooit teveelquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik draag mijn tegenstanders gewoon netjes naar bed als ze out gaan hoor.
De vrouwelijke dan he, de mannelijke rol ik gewoon aan de kant.
Wouw... dat is wel netjes van je inderdaad. +1quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ben ik nog zo galant om dan zelf op de bank te gaan liggen
Zet dan wel even een emmertje langs het bed voor het geval dat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ben ik nog zo galant om dan zelf op de bank te gaan liggen
Goed ideequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zet dan wel even een emmertje langs het bed voor het geval dat.
Ja ik geloof jequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geloof me dat kun je beter wel doen
Trouwens ooit ene keer een gast met een tuinslang kunnen af sproeien nadat hij zich helemaal had onder gespuugd was best wel zielig moet ik bekennen.quote:
Ik heb echt, gelukkig, nog bijna nooit hoeven kotsen van drankquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Trouwens ooit ene keer een gast met een tuinslang kunnen af sproeien nadat hij zich helemaal had onder gespuugd was best wel zielig moet ik bekennen.
Ik nog nooit zelfs niet toen ik meer dan een fles vodka had achter overgeslagen mocht toen wel naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt, gelukkig, nog bijna nooit hoeven kotsen van drank
Waar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog aan het roddelen.
Nog net niet, maar ga nu wel.... anders zijn er alleen nog maar van die ranzige sexreclames op mijn bedlampje te zien en val ik niet van dat stomme gekreun in slaap.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nog net niet, maar ga nu wel.... anders zijn er alleen nog maar van die ranzige sexreclames op mijn bedlampje te zien en val ik niet van dat stomme gekreun in slaap.
Sweet dreamzzz![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |