Jawel hequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... het is in ieder geval goed dat je er zelf in gelooft
Heb eventueel ook nog Mozart Black als drankjequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Close enough.
Ik zit alleen maar aan het bier
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Ik weet alles en heb altijd gelijk.
Weet ik het niet dan is het ook niet belangrijk
Ow... Rook ook wel sigaretten maar sigaren rook ik al veel langerquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaret
Heb er niet zoveel meequote:
En dit ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, eerder voor psychiaters. Uur praten en een doos pillen; 200 euro afrekenen aub
Chocolade likeur toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb eventueel ook nog Mozart Black als drankje
Ik heb het hier staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chocolade likeur toch?
Nog nooit op
Ja... maar de black label is de pure uitvoering... die is het aller aller lekkerstquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chocolade likeur toch?
Nog nooit op
Oeh, die heb ik ook staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb eventueel ook nog Mozart Black als drankje
quote:
quote:
Ik hou het wel bij mijn biertjequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja... maar de black label is de pure uitvoering... die is het aller aller lekkerst
mietjequote:
Wijn is wel erg ruim begrip... ook nog voorkeur daarin?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Sneezeechu het volgende:
Vodka whiskey wijn mijn 3 grote liefdes
Moet vanaf Sicilië komen anders moet ik het nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wijn is wel erg ruim begrip... ook nog voorkeur daarin?
www.gall.nl/mousserend/overige/moscato-dasti-en-astiquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wijn is wel erg ruim begrip... ook nog voorkeur daarin?
Wie heeft het nou over een wedstrijd houden dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mietje?
Wil je een drinkwedstrijd doen dan?
Ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over een wedstrijd houden dan?
Doe nou niet uit eigen ervaring weet ik dat het meestal voor een iemand niet goed afloopt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over een wedstrijd houden dan?
Ja maar ik als wijze vrouw, ga daar natuurlijk niet in meequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik.
Jij trapt me op mijn pik door me een mietje te noemen en nu moet ik mijn mannelijkheid bewijzen he
Verstandigquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja maar ik als wijze vrouw, ga daar natuurlijk niet in mee
Je hebt hartstikke gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:49 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doe nou niet uit eigen ervaring weet ik dat het meestal voor een iemand niet goed afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |