abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:46:28 #276
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116643261
Ik zou idd aangeven wat er niet goed gaat, ik zou eerlijk toegeven ik weet niet eens of ik nu al zou beginnen, maar dat is mijn ding, ik zou helemaal gek worden en zou eerst duidelijkheid willen hebben over de situatie en wat nu de bedoeling is. En rondkijken naar een ander ziekenhuis kan geen kwaad, heb ik hier ook gedaan. Beste actie ooit, nu is er eindelijk duidelijkheid.
Succes met de prikinstructie, het stelt niet veel voor, maar tis toch fijn als men even meekijkt of je het goed doet en je tips kunnen geven
Be happy with the little things in life
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:57:59 #277
384078 Rinn
wanna panda
pi_116643666
_NIKKI_, al nieuws over je follikelmeting?
Heeft het nachtje slapen je misschien al goed gedaan?
Echt heel heftig van je schoonvader en ik wens hem dan ook heel veel beterschap toe!

Natuurlijk is dit allemaal bij elkaar allemaal erg psychisch belastend.
En heel begrijpelijk dat je twijfelt over het door laten gaan van de behandeling.
Aan de ene kant geeft het uitstellen van de behandeling misschien wat rust, maar aan de andere kant zal jullie grote wens er nog altijd zijn.
Maar wat als je je behandeling door laat gaan en het werkt gewoon! Dan zal dit jullie misschien juist de kracht geven om al het eerdere 'pech' te boven te komen :)
Hele moeilijke beslissing meis..
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:01:22 #278
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116643791
Ik snap je punt DV, het vertrouwen zakt wel met de minuut. Maar ik wil zo graag weten of mijn lichaam hier wel op reageert en als ik nu switch moet ik nog een paar maanden wachten voor ik daar achter ben. Als deze aanpak werkt, is het toch minder erg als je even moet wachten voor je weer verder kunt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116643833
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, wat een gedoe zeg, het zit niet mee.

Rinn, welkom! :*
Hopelijk kun je hier de vragen stellen en ervaringen uitwisselen waar je behoefte aan hebt.

Om 8:45 follikelmeting. Spannend.

Even geheel offtopic, maar ik moet het even kwijt. Ik werd vanmiddag door m'n man gebeld. Z'n vader was van een steiger afgevallen en werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Conclusie is dat er 2 nekwervels gebroken zijn, ruggewervel gebroken, klaplong, borstbeen gebroken, fiks aantal ribben gebroken en misschien nog een knie of enkel. Hij ligt nu op de IC, gelukkig wel bij kennis, maar heeft een hele hele lange weg te gaan qua operaties aan rug en nek etc. en revalidatie. We hebben geen idee wat er allemaal nog komen gaat en misschien is dat maar goed ook, maar door dit gebeuren heb ik op dit moment heel erg m'n twijfels over het wel of niet doorzetten van de behandeling. Natuurlijk wil ik het heel graag, maar ik denk ook dat al deze stress niet echt bevordelijk is voor de kans van slagen. Soms lijkt het echt of ik voor pech geboren ben. De afgelopen 3 jaar hebben mijn vader, moeder en nu dus schoonvader op de IC gelegen. Ik ben er een keer klaar mee, het is tijd voor een normaal jaar zonder dit soort gedoe. Nu eerst maar eens slapen en dan zien we weer verder.
Even uit lurkstand.
Wil jullie veel sterkte wensen!
En welk besluit je ook neemt, als je het met je gevoel doet neem je nooit een verkeerd besluit.

Wel heel moeilijk voor jullie. Succes!
pi_116643875
En wat ;( dat er toch weer nieuwe mensen hier bijkomen.
Dat ook de nieuwelingen (iedereen hier natuurlijk) maar snel door mogen schuiven naar het andere topic!
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:04:08 #281
384078 Rinn
wanna panda
pi_116643882
Succes met de prikinstructie Chanty!

Misschien is deze opstartfase wel rommelig bij het ziekenhuis maar loopt het daarna allemaal gesmeerd. Zoniet kan je inderdaad altijd nog de beslissing nemen om over te stappen :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:04:27 #282
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116643897
Ja is ook weer zo, dat geeft je dan ook handvaten voor als je naar een ander ziekenhuis gaat. En dat je vertrouwen daalt is niet raar, ze maken er ook best een zooitje van op dit moment, ik hoop gewoon dat dit het zetje is wat je nodig hebt :*
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:11:37 #283
384078 Rinn
wanna panda
pi_116644188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef ymme het volgende:
En wat ;( dat er toch weer nieuwe mensen hier bijkomen.
Dat ook de nieuwelingen (iedereen hier natuurlijk) maar snel door mogen schuiven naar het andere topic!
Bedankt Ymme.

Er zullen jammer genoeg wel altijd nieuwe mensen hier erbij blijven komen.

Maar er zijn al zo veel meiden die door mochten gaan naar Z&G!
Eigenlijk zou dat lijstje in de OP opgenomen moeten worden om iedereen hier te laten zien dat het wél kan! En volgens mij wordt dat best een flinke lijst ook! :D
pi_116645482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:11 schreef Rinn het volgende:

[..]

Bedankt Ymme.

Er zullen jammer genoeg wel altijd nieuwe mensen hier erbij blijven komen.

Maar er zijn al zo veel meiden die door mochten gaan naar Z&G!
Eigenlijk zou dat lijstje in de OP opgenomen moeten worden om iedereen hier te laten zien dat het wél kan! En volgens mij wordt dat best een flinke lijst ook! :D
Eens.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:46:00 #285
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116652515
Hij zit *O*

Is er al nieuws van Nikki? :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:12:13 #286
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116657135
You go girl *O*
  dinsdag 11 september 2012 @ 20:30:50 #287
384078 Rinn
wanna panda
pi_116658237
Jeeej Chanty! *O*
Toch nog gelukt :D
pi_116666214
Jeetje wat gaan jullie allemaal snel, ik kan het even niet zo goed bijhouden. Ontzettend bedankt voor alle sterktewensen. Heel lief. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De follikelmeting ging goed. Er was een behoorlijk aantal eitjes te zien en de grootste waren 11mm, het zijn er wel minder dan vorige keer, maar dat was ook het doel. Toen waren het er 26 en dat was wat teveel van het goede, de kwaliteit werd er slecht van namelijk. Vrijdag mag ik weer.

DV, nog één maandje, spannend hoor!

Rinn, welkom. :*

Chanty wat een gedoe allemaal zeg. Ik zou er ook even geen vertrouwen in hebben na zo'n start. Hopelijk verbetert het vanaf nu.
  woensdag 12 september 2012 @ 08:32:34 #289
384078 Rinn
wanna panda
pi_116675802
Dat is goed nieuws over je meting _NIKKI_! Op naar vrijdag!
En fijn dat je man er zo stellig in is ondanks de situatie :)
pi_116676157
Nikki; goed nieuws follikel-technisch! Wat betreft je schoonvader, meer dan sterkte wensen kan ik niet doen, hopelijk gaat het snel bergop en ik kan me ook goed voorstellen dat oud zeer omhoog komt, knuffel voor jou!

Chanty; pffff, wat een gedoe allemaal met het ziekenhuis en wat ben je een positief mens die er goed de moed in houdt, knap hoor!

Hier vandaag kindloos, dus ik ga heerlijk de stad in en een Bossche Bol eten, heb ik verdiend vind ik ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Poezebeest op 12-09-2012 12:56:20 ]
  woensdag 12 september 2012 @ 09:16:26 #291
384078 Rinn
wanna panda
pi_116676508
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 08:55 schreef Poezebeest het volgende:
Hier vanaf kindloos, dus ik ga heerlijk de stad in en een Bossche Bol eten, heb ik verdiend vind ik ;)
Bossche Bollll :9

Ik begrijp dat je je echo hebt gehad. Dan verdien je wel een lekkere bossche bol hoor :Y
Jullie gaan toch nog wel verder met de behandelingen? Jullie hadden toch ook nog een cryotje O+ ?
pi_116683442
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 09:16 schreef Rinn het volgende:

[..]

Bossche Bollll :9

Ik begrijp dat je je echo hebt gehad. Dan verdien je wel een lekkere bossche bol hoor :Y
Jullie gaan toch nog wel verder met de behandelingen? Jullie hadden toch ook nog een cryotje O+ ?
Ja, was heerlijk. Echo? Ik had geen echo, denk dat je me met iemand verward.
Wij hebben idd nog een cryo, maar ik weet nog niet of die al de volgende ronde terug geplaatst wordt. Ik ga deze week wel de medicatie ophalen want daarmee moet ik op de 1e dag van de menstruatie beginnen. Ik beslis op dat moment of we gaan starten. Nog 2,5 week te gaan als mijn cyclus weer meteen goed is, dat is even afwachten.
  woensdag 12 september 2012 @ 13:25:44 #293
384078 Rinn
wanna panda
pi_116684496
2,5 week, dan heb je inderdaad nog even om er rustig over na te denken :)
Van die echo had ik het idd verkeerd gelezen.. sorry :@

Ben net gebeld dat het prikspul voor me klaar staat bij de apotheek... ben benieuwd..
pi_116685015
Rinn; maakt niet uit joh, we zijn met zoveel verschillende mensen en trajecten dat het niet gek is als je dingen door elkaar haalt. En spannend dat alles binnen is bij de apotheek, dan voelt het zo echt en zo dichtbij.
pi_116688673
@Nikki, wat erg van je schoonvader! Wat een ellende! Zijn de zenuwen en de (buik)organen allemaal nog wel intact? Ik hoorde gister iets op de radio over een val van een steiger, ging dat over hem?
Fijn dat je echo goed was, een beetje goed nieuws in deze moeilijke tijden. Veel sterkte.

@Rinn welkom

@Chanty, ik zou na deze poging zeker een afspraak maken en in gesprek gaan. Iedereen hier moet strak op dag 3, 4 of 5 (afh per ZH) starten en bij jou zou het niet uitmaken, das toch raar? Er zijn hier genoeg mensen die geen eigen cyclus hebben, dus dat is het verschil niet.

Ik ben zelf vanaf maandag elke dag voor een echo geweest. Maandag was er een follikel van 14 mm en ik durfde niet pas vandaag weer terug te komen omdat er nog een tweede op de loer lag. Omdat ik zo wisselend reageer op de hormonen en het soms dus ook heel hard gaat, ben ik gister en vandaag weer geweest en dat was maar goed ook want het follikel groeit dus harder dan verwacht (2 mm per dag). En nu is er een dominante follikel van 18 mm en nog een andere van 13 mm. Eigenlijk wouden ze de IUI op zaterdag plannen, maar aangezien de tweede eigenlijk niet mee moet springen hebben ze het toch op vrijdagmiddag gezet. Vanavond om 12 uur gaat de pregnyl erin (fijn tijdstip :Z !)

Wat ik me nog afvroeg, gaan/gingen jullie mannen elke IUI mee (dus niet de controles)??? Nu is aan het eind van de (werk)dag en moet hij toch naar huis voor zijn deel, maar als we 's ochtends hebben is het toch lastiger. Tot nu toe is hij elke keer nog meegegaan, ik vind het zo'n raar idee om het zonder hem te doen. Alsof er geen man aan te pas hoeft te komen ofzo :-P
pi_116688715
Nikki! Jeeeemig! Wat heftig....! Wat een schrik... Heel veel sterkte voor jullie! En inderdaad; wat is er nou mooier om opa te kunnen vertellen dat jullie meisje een broertje of zusje krijgt... hou dat maar voor ogen in deze moeilijke tijd! :* :* :*

Rinn, spuiten hoeft idd niet allen bij IVF/ICSI en ook niet eens altijd in combinatie met IUI. Na een jaar Clomid slikken, moest ik ook gaan spuiten. En ik was gelijk zwanger... zonder IUI, alleen Puregon/Pregnyll gespoten... :-)

Maar ondanks dat je het gevoel hebt dat het afvallen het niet gaat 'doen' voor jullie, toch super dat je al die kilo's kwijt bent!!

Verder even voor iedereen hier; ^O^ :* ^O^ :*

[ Bericht 56% gewijzigd door Jose81 op 12-09-2012 15:18:24 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_116713077
Sull, spannend! Op naar vrijdag.

Poezebeest, ik hoop dat je snel door kunt met je cryo.

Hier nog geen last van pijntjes of steekjes en zo. Of ik heb het gewoon zo druk dat ik het allemaal niet meekrijg, dat kan ook. Ik krijg volgens mij wel een schimmel daar beneden, zou dat kwaad kunnen tijdens de behandeling?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116733327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sull, spannend! Op naar vrijdag.

Poezebeest, ik hoop dat je snel door kunt met je cryo.

Hier nog geen last van pijntjes of steekjes en zo. Of ik heb het gewoon zo druk dat ik het allemaal niet meekrijg, dat kan ook. Ik krijg volgens mij wel een schimmel daar beneden, zou dat kwaad kunnen tijdens de behandeling?

SPOILER
Nee hoor kan geen kwaad. Zalfje halen bij de eerste pijntjes en smeren. Dan ben je er zo vanaf :)
Die zalf kan je trouwens zelf halen bij de Apotheek heb je geen receptje voor nodig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116733413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef Sull het volgende:
Wat ik me nog afvroeg, gaan/gingen jullie mannen elke IUI mee (dus niet de controles)??? Nu is aan het eind van de (werk)dag en moet hij toch naar huis voor zijn deel, maar als we 's ochtends hebben is het toch lastiger. Tot nu toe is hij elke keer nog meegegaan, ik vind het zo'n raar idee om het zonder hem te doen. Alsof er geen man aan te pas hoeft te komen ofzo :-P
De mijne ging niet altijd mee. Als het 's morgens was dan vulde hij het potje dat ik bracht in het ziekenhuis en onderging de IUI alleen. Was het in de middag ging hij wel mee want ja hij moest er dan toch zijn voor het zaad. In het weekend ging hij altijd mee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116734321
Nikki; wat een nare nare situatie met je schoonvader. Ik hoop dat het snel nog meer stabiliseert. En dat er lekker een boel mooie goede eitjes mogen groeien!

Sull; Morgenmiddag al! Wat spannend, ik duim! :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')