Komende maand is voor mij de eerste keer. Dus ik weet alleen wat mij vorige week verteld is bij de prikinstructie

Maar bij jou is het sowieso anders qua medicijnen enzo ook.
Je hebt eerst primolut gehad en nu sta je op het punt om te beginnen met Gonal-F prikken toch?
Op basis waarvan is nu je dag 1 van je cyclus bepaald als je geen cyclus hebt? Zou de assistente hier misschien mee in de knoei zitten? Dat het eigenlijk dag 7 na eerste prik is, maar het langer lijkt omdat je dag 7 van je cyclus pas begint met prikken (cyclusdag 14 ongeveer dan)?
Zouden ze wel snel terug bellen want zo schiet het ook niet op hé.
6 dagen prikvoorraad lijkt me inderdaad wat krap.
Wat ik bij de prikinstructie begreep is dat je dan op dag 7 na de eerste prik bij de echo te horen gaat krijgen of je wel of niet moet doorgaan met prikken (dus of je wel of niet de 7e prik en/of eventueel meer prikken moet zetten).
Als je dan op dat moment nog prik 7 moet regelen dan lijkt dat me erg kortdag (helemaal gezien de moeite die je er nu voor hebt gedaan om de juiste meds te bemachtigen).
Of zie ik dat nou verkeerd?
Als het goed is krijg ik 2 sets van 5 prikspul menopur = totaal 10 prikken (kan het morgen ophalen).
Ik hoorde bij het ziekenhuis wel dat ik zelf goed moest nakijken of alles erin zat, want dat ze bij de apotheek soms niet genoeg injectienaalden enzo erbij doen
Hopelijk bellen ze snel terug en dat het nu wel in één keer goed gaat!