Was dus het goede antwoord.quote:
Die achterlichten kwamen me bekend voor. Ooit een keer tegen gekomen op Autoblog. en na wat zoeken staat daar die foto ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
De auto op de foto was van een crashtest in Rusland.
[..]
Klopt! Hoe wist je het?
Nevada idd, die heeft hier vroeger nog op de oprit gestaanquote:
Heb je de open een nieuw deel knop gebruikt? Anders dat even doen en een nieuw topic maken en daar verder gaan of aan de modjes vragen of ze hem willen reeksen.quote:
Niet dus. Ik faal.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:06 schreef ß het volgende:
[..]
Heb je de open een nieuw deel knop gebruikt? Anders dat even doen en een nieuw topic maken en daar verder gaan of aan de modjes vragen of ze hem willen reeksen.
Niet om te zeiken...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Die achterlichten kwamen me bekend voor. Ooit een keer tegen gekomen op Autoblog. en na wat zoeken staat daar die foto ook
Edit: Nieuwe foto
[ afbeelding ]
yup,heel serieusquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef Koepert het volgende:
Srsly?
Gezien de taartschep had k dat wel verwacht nl...
tssquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef winterstorm666 het volgende:
gallardo spider idd to easy haha!
Dat is toch een Rodeo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Je zit heeeeeeeeeeeeeeeeeel warm :p
De rodeo is op basis van een frontera, op de foto hierboven is gebaseerd op een andere pickupquote:
En u bent de gelukkige winnaar van een staafmixer.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En u bent de gelukkige winnaar van een staafmixer.
Misschien kan ik nog iets leuks vinden...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef pindaplukker het volgende:
[..]Iemand anders mag een wrak uit kiezen, ik ga pitten
Ok.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef pindaplukker het volgende:
[..]Iemand anders mag een wrak uit kiezen, ik ga pitten
Had ik er niet uit gehaald.quote:
Camaro Z28 IROC-Z.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef pindaplukker het volgende:
Carmaro uit de jaren 88 ongeveer
Juist ja. Ik kwam er niet opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef zl7z het volgende:
Range Rover, maar dat bedoelde Vosss eigenlijk al.
Nope, merk is wel goedquote:
Jep en ik heb geen ideequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:42 schreef zl7z het volgende:
Subaru SVX
Hoe is die ooit zo terecht gekomen
Zie ook het logo van die rodequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef vosss het volgende:
Stuur zit rechts, dus het moet wel Vauxhall zijn. Ik keur ze alvast goed
7 of 8 ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Moet haast wel goed zijn.
Bonuspunten voor Evo nummer?
correctquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
Mazda 323?
Zit op mobiel dus kan het niet goed zien
puur toeval, zag je post na mijn post. Infinity G35 is goed.quote:
Het is een 2quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Dude!
Gvd...dacht dat ik een goede had....
Sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Dude!
Gvd...dacht dat ik een goede had....
Issie al een keer geweest ja? fuck..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:50 schreef Charged het volgende:
Renault 19/Chamade...is al eens geweest met het foute antwoord...antwoord was een renault 15.
post dan zelf ook foto's, zoveel moeite is het toch niet om effe te googlen?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:55 schreef Charged het volgende:
next please (vind het een van de betere PTA topics,love it)
Huh?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:58 schreef zl7z het volgende:
[..]
post dan zelf ook foto's, zoveel moeite is het toch niet om effe te googlen?
[ afbeelding ]
oke,no worry'squote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef zl7z het volgende:
Hmja was niet specifiek op jou gericht. Ik houd de vaart er graag in maar raad ook liever dan dat ik plaats.
Mja gaat wel steeds moeilijker worden op dit tempo.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef zl7z het volgende:
Hmja was niet specifiek op jou gericht. Ik houd de vaart er graag in maar raad ook liever dan dat ik plaats.
Elantra inderdaad, 4 verdiepingen naar beneden gestort uit een parkeergarage omdat de bestuurster in plaats van R, D koos..quote:
Die topic ken ik o.a. al helemaal uit mijn hoofd, is de zelfde opbouw als mijn golf, alleen dat was de 90PK TDI en ik heb de 110...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:45 schreef Charged het volgende:
Turq had hier zo aan mee kunnen doen.
Dude,hoe je er nou mee bezig bent...respect!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die topic ken ik o.a. al helemaal uit mijn hoofd, is de zelfde opbouw als mijn golf, alleen dat was de 90PK TDI en ik heb de 110...
Thanks, je bent nog altijd vrij om te posten in mijn topic (weet niet of je dat al gedaan hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:21 schreef Charged het volgende:
[..]
Dude,hoe je er nou mee bezig bent...respect!
Maar OT,meeraden,kreng.
Het is geen Porschequote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:30 schreef the85mc het volgende:
Is het een 911 targa van de serie uit 1984-1989?
Een dood plaatje is knap lastig.quote:
Bij mij werkt ie,bij pndaplukker ook,hij heeft em nl.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een dood plaatje is knap lastig.
Hij doet het intussen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:36 schreef Charged het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie,bij pndaplukker ook,hij heeft em nl.
Een velg verteld veel over een autoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:36 schreef Charged het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie,bij pndaplukker ook,hij heeft em nl.
was niet naar jou.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:37 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Een velg verteld veel over een auto
niet gevonden hoor, wist het omdat ik vroeger veel in Frankrijk ben geweest waar die dingen veel rondredenquote:
Evengoed nice!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
niet gevonden hoor, wist het omdat ik vroeger veel in Frankrijk ben geweest waar die dingen veel rondreden
Tja,..gek op alles wat wielen heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:12 schreef Charged het volgende:
[..]
je bent best wel goed,is het niet?
Niet negatief,je bent beterquote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:03 schreef Charged het volgende:
serieus,jij bent een user waardoor ik wel naar bed wil gaan....godskolere..
quote:
En hij is bedoeld voor Zuid-Amerika, niet Afrika.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:07 schreef pindaplukker het volgende:
Is dat niet zon volkswagen die alleen in afrika rond rijd
Edit: Volkswagen Gol![]()
![]()
Dat wil ik best van je aannemen. Plaats jij volgende?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:37 schreef ß het volgende:
Je kan hem beter ergens anders uploaden. Omdat het plaatje te groot is zie je het al als je met je muis eroverheen gaat. Desondanks wist ik het al voor ik de link zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |