Bittere zutquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef Nielsch het volgende:
is mannenpap echt zo moeilijk binnen te houden?
Dode touw er weer af. Ik moet eigenlijk ook ff, maar groot onderhoud is al geweest. Dus nu punten bijhouden eigenlijk, wat wel weer zal resulteren dat ik ergens volgend jaar weer eens ga en dan moet er weer zoveel af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb trouwens geen bob. Goddank.M`n haar
Er is wel 30 cm af maar dat moest ff
Gore lauwe bende die met schokjes tegen je huig komt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bittere zut
Maar eenmaal achter de huig proef je dr niks meer van. Dus je kan gerust eens proberen
En gewoon met je ene hand dr neus dichtknijpen en hand op dr mond , dan moet ze wel slikkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bittere zut
Maar eenmaal achter de huig proef je dr niks meer van. Dus je kan gerust eens proberen
Of gewoon in een keer achterin lozen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
En gewoon met je ene hand dr neus dichtknijpen en hand op dr mond , dan moet ze wel slikken
eeeew! doe je die ideeën nou ook in KPD op?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
En gewoon met je ene hand dr neus dichtknijpen en hand op dr mond , dan moet ze wel slikken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee dit soort dingen verzin ik gewoon zelf ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
eeeew! doe je die ideeën nou ook in KPD op?
Ik heb tanden.quote:
Dat kunnen ze niet allemaal zeggenquote:
Tell!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Moet ik toch weer denken aan die ananas-grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |