quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor mij liever natural game. Gezond leven, grotendeels zonder alcohol uit en routines zoveel mogelijk uit het raam.
Comment van iemand:Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: zo ik ben weer helemaal bijgelezen. Damn wat ging dit topic ineens hard.
Pak je je notitieblokje erbij jongen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Let wel: een zoen op haar wang de eerste twintig sec. Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris
Wijze woordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om de vijand te kunnen verslaan zul je je moeten verdiepen in zijn strategien
Dank uquote:
Ja, maar kan je dit aan de lopende band? Dus zeg maar om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen? Wil wel iets doen wat meer consistent is zeg maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Pak je je notitieblokje erbij jongen?![]()
Een zoen binnen 20 seconden op de wang
Heel misschien ga ik mee als Ook_gek ook meegaat. Maar let wel op, deze boy heeft een vriendin en kan dus alleen maar kusjes op de wang geven
Ik had vrijdag binnen 5 minuten iemand mee naar de wc, toen zei ik dat ik een vriendin had. Toegegeven, het kwam voornamelijk door de sfeer maar toch
Dat doe je dan gewoon bij het voorstellen .Dat is niet zo heel vreemd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:02 schreef firefly3 het volgende:
Kus op de wang bij willekeurige meiden binnen 20 sec kan wel consistent
Wat zouden dan redenen zijn om het te doen? Dat een vrouw het toestaat oke, maar ik zou het zelf wel als vreemd ervaren als het gewoon tijdens een gesprek gebeurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:16 schreef firefly3 het volgende:
Haha nee dat telt niet uiteraard. Net als dat handje schudden als voorstellen niet telt.
Nooit gezegd dat het onmogelijk zou zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:20 schreef firefly3 het volgende:
Van onmogelijk naar raar, ik zie een verbetering in de algemene trend;)
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tnx. Zat overigens even op die allereerste link van je te klikken. Wat ik daar dan lees vraag ik mij af of dat dan voornamelijk bij bloedmooie domme vrouwen zou zijn. Ik zou dat gladjakker toneelstukjes vinden en zou daar dus niet voor vallen.
Wel vind ik die voor en na foto van hem erg opmerkelijk. Wat een verschil zeg.
the game heb ik niet gelezen maar how to become an alpha male van dezelfde schrijver is een pua boek MAAR als je gewoon leest wat de auteur bedoeld dan is het heel nuttig leesvoer en duikt redelijk goed in de psyche van mensen. Het gaat voornamelijk over jezelf verbeteren en jezelf en vrouwen anders zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het niet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor mij liever natural game. Gezond leven, grotendeels zonder alcohol uit en routines zoveel mogelijk uit het raam.
Comment van iemand:Firefly3, wie was dat die dit schreef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Maar het klopt wel dat je hard moet neer gaan vanwege je eigen persoonlijkheid voordat je kunt groeien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Firefly3, wie was dat die dit schreef?
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
Wees zelfverzekerd, wees trots op wie je bent
Zie vrouwen niet als meer of beter dan jezelf
Zorg dat je een interessant leven hebt ( zónder vrouwen ) zodat je interessant bent voor vrouwen
Zie er verzorgd uit
En dat zijn natuurlijk gewoon punten die helemaal waar zijn.
Inderdaad, common knowledge, en geld net zo goed voor het andere geslacht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?
Tenzij je iemand bent die vooral op zichzelf is geweest en weinig sociale contacten heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?
Er moet een moment komen dat je moet gaan stoppen met dagenlang world of warcraft spelen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:36 schreef dyna18 het volgende:
Tja, voor de mensen in dit topic gaat het juist verre vanzelf.
Hoe verklaar je anders dat er mensen van 30+ zijn zonder veel ervaring.
Zelfs zonder sociale contacten weet je toch dat je het beste van jezelf moet laten zien. En dat een smerig uiterlijk niet mee helpt? Daarvoor heb je geen vrienden nodig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tenzij je iemand bent die vooral op zichzelf is geweest en weinig sociale contacten heeft.
Dan is niks meer logisch of vanzelfsprekend en heb je pointers nodig in de juiste richting (eerst aan jezelf werken, vrienden maken, gelukkiger worden zonder vriendin voordat je gaat daten etc).
En dan ben je dus vatbaar voor mensen die jou in de verkeerde richting sturen (PUA, vrouwen als objecten zien die je kunt manipuleren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |