Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan ben je vast beter in andere dingen. Salsa
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb trouwens 1 jaar op stijldansen gezeten (ergens in 4 Atheneumo ofzo) omdat ik aan de ouders van een vriend van me beloofd had dat ik meeging toen ze het vroegen. Toen kon ik me er niet meer uitlullen![]()
. En rokerige café's, meh. Café waar wij meestal heengaan heeft zo'n soort rokerskamertje en dat dringt nog steeds best door
Ja, zeg 't d'r! Stout!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigen naamtopics maken, en ook nog de OP jatten.
Ik weet niet of ze/haar vriend dat zo waardeertquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik haar een tik op de billen geven?
Nee ik!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik haar een tik op de billen geven?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze/haar vriend dat zo waardeert.
Dat is niet mijn probleem .quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze/haar vriend dat zo waardeert.
Hehe, dat soort reclameassociaties zijn ernstig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan die koffiemelkreclame van een jaar of vijf geleden denken.
Ik heb dat ook gewoon een poosje op die toon gebruikt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, dat soort reclameassociaties zijn ernstig.
Ik moet ook steeds denken aan een kind met roosvicee als ik "komt wel goed, schatje" zeg of hoor.
Dat maakt me wel jaloers, ik heb nog nooit op een danssport gezeten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor als niemand het gezien heeft
[..]
Hihihihi. Je bent het wel met de TT eens!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Eigen naamtopics maken, en ook nog de OP jatten.
Ik ging er echt altijd tegen m'n zin heenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat maakt me wel jaloers, ik heb nog nooit op een danssport gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |