Brief sturen, kopie van hun brief erbij en verzoeken om per omgaande het teveel betaalde geld terug te storten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Verrity het volgende:
Vandaag kwam ik erachter dat een goed doel (Proefdiervrij) die ik een hele tijd terug steunde nog steeds elke maand geld automatisch incasseert van mijn rekening. Nou wil ik dit geld eigenlijk allemaal terug hebben. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb nog steeds de brief waarin het goede doel schrijft niet meer zal afschrijven van mijn rekening en de gegevens uit hun bestand zal verwijderen.
56 dagen. Als ik de OP lees is het over een langere periode geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Tot een bepaalde tijd kun je storneren. Bij ing kan dat bijvoorbeeld online met internetbankieren. Onderin op 'incassos' klikken
Oh?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goede doelen kan je niet storneren.
Onverschuldigde betaling.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef Verrity het volgende:
En kan ik dan het bedrag van 8 maanden x 7,50 terug krijgen?
Onjuist. Goede doelen kan je prima storneren mits het gaat om een doorlopende automatische incasso. Kansspelen zijn een ander verhaal. Standaard storno zit inderdaad aan die 56 dagen vast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goede doelen en loterijen kan je niet storneren. Dus contact opnemen met betreffend organisatie en per brief terugvorderen, vergeet je wettelijke rente niet
Het lukte mij anders perfect bij het WNF, dus volgens mij spreken mensen hier onzin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef Saisai het volgende:
Wat admiraal zegt, goede doelen en loterijen kan je niet storneren.
Artsen zonder grenzen ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:08 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het lukte mij anders perfect bij het WNF, dus volgens mij spreken mensen hier onzin.
Goede doelen zijn te storneren mits het een doorlopende machtiging betreft en binnen de 56 kalenderdagen valt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef Saisai het volgende:
Wat admiraal zegt, goede doelen en loterijen kan je niet storneren.
Ah, dat wist ik niet. Goed om te weten!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:24 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Goede doelen zijn te storneren mits het een doorlopende machtiging betreft en binnen de 56 kalenderdagen valt.
Loterijen en eenmalige machtigingen gaan inderdaad niet
in dit geval zou ik eerst contact opnemen met de organisatie aangezien het om een periode van 8 maanden gaat. De Bank kan je daar niet verder mee helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |