Ja, daar zat ik aan te denken, maar ik wilde eerst even weten of jullie dachten dat die klacht gegrond zou zijnquote:
Nou, ja, daar kwam het wel op neer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:26 schreef zarGon het volgende:
Dus hij haalt er allerlei fratsen mee uit en wanneer blijkt dat die fratsen niet zo heel handig/slim waren, heeft hij geen idee waar het aan kan liggen?
Ja, dat zal, maar mijn vriezer deed het nog prima. En mijn vla e.d bleef er ook gewoon goed in. Ik had iig iets, waar ik nu geen reet heb.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef padlarf het volgende:
Een koelkast die maar tot 10 graden koelt is geen koelkast.
Nou, ik was ook best pissig. Maar ik zat meer zo van : Ja, kut, NU naar de winkel om een nieuwe te regelen. En idd, dan mag ik nog blij zijn dat ik dus een winkel trof met service.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef zarGon het volgende:
Nou ja, mijn conclusie was: 'werkende' koelkast en werkende vriezer » monteur » niet-werkende koelkast én niet-werkende vriezer.
Je hebt geluk gehad dat jij het makkelijk hebt kunnen oplossen, maar ik denk dat ik toch echt pissig zou zijn als de monteur zo nonchalant zou doen.
Je hebt terecht een monteur gebeld en die heeft het probleem niet verholpen, de situatie zelfs erger gemaakt. Dus klacht indienen, bedrijf aansprakelijk stellen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zal, maar mijn vriezer deed het nog prima. En mijn vla e.d bleef er ook gewoon goed in. Ik had iig iets, waar ik nu geen reet heb.
Het beste wat je nu kunt doen is dat je wat moeite gaat steken in een goede mail/brief en gooi je morgen nog een telefoontje achteraan. Let wel op dat je geen typtrutje aan de lijn krijgt, maar wordt doorverbonden na iemand die wat te zeggen heeft in het bedrijf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zal, maar mijn vriezer deed het nog prima. En mijn vla e.d bleef er ook gewoon goed in. Ik had iig iets, waar ik nu geen reet heb.
Nacht-apotheker zonder back-upquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:34 schreef Qwea het volgende:
Hoerige is nog, ik gaf nog aan VOORDAT hij begon, dat ik voor 15k aan medicatie in mijn koelkast heb liggen die dus PERSE gekoeld moeten worden.
Check.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je hebt terecht een monteur gebeld en die heeft het probleem niet verholpen, de situatie zelfs erger gemaakt. Dus klacht indienen, bedrijf aansprakelijk stellen.
Eigen bedrijf hij en zijn (ik denk) vrouw zitten er.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het beste wat je nu kunt doen is dat je wat moeite gaat steken in een goede mail/brief en gooi je morgen nog een telefoontje achteraan. Let wel op dat je geen typtrutje aan de lijn krijgt, maar wordt doorverbonden na iemand die wat te zeggen heeft in het bedrijf.
Ik weet niet wat je rechten zijn, maar het zou best handig zijn als je weet hoe je juridisch er voor staat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eigen bedrijf hij en zijn (ik denk) vrouw zitten er.
Ik heb een RBV, bedenk ik me net.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je rechten zijn, maar het zou best handig zijn als je weet hoe je juridisch er voor staat.Als ik je een tip mag geven, dan stel ik voor dat je morgen, eventueel, contact opneemt met het juridische loket. Ze hebben kantoren over het hele land en kunnen je gratis vertellen wat je rechten in dit geval zijn.
Hier het linkje naar hun site.
http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
RBV?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een RBV, bedenk ik me net.
Ik zal die eens even bellen morgen. Anders moet ik helemaal naar Alkmaar en met krukken -> poot in gips is dat geen handige optie. Maar thnx voor de tip
Die geven alleen advies en doen waarschijnlijk niets. Pas bij een bepaald bedrag aan schade kan je daar een beroep op doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een RBV, bedenk ik me net.
Ik zal die eens even bellen morgen. Anders moet ik helemaal naar Alkmaar en met krukken -> poot in gips is dat geen handige optie. Maar thnx voor de tip
Dan heb ik iig advies. Dan weet ik iig wel of ik in mijn recht sta of nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die geven alleen advies en doen waarschijnlijk niets. Pas bij een bepaald bedrag aan schade kan je daar een beroep op doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |