Dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:46 schreef Chinless het volgende:
alleen parkeren in de daar voor aangelegde vakken.
Alle 20 een bon! Goed voor het tekort van de gemeentequote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken, maar hoort dat er dan niet onder te staan ofzo? Ik vind het raar want het is vlakbij een zwembad en ik stond daar met nog minstens 20 auto's aan de kant van de weg. Niet in een vak.
Zoiets ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:46 schreef Lienekien het volgende:
Die P slaat vast op de parkeerplaatsen verderop in/aan die straat.
Dat dacht ik dus ook, en dat er een grote P stond zonder onderbord in combinatie met talloze andere auto's langs de weg deed me vermoeden dat het geen probleem was. Als ik fout zit zit ik fout maar enigszins onduidelijk vind ik het allemaal wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef BasEnAad het volgende:
Je mag toch vrijwel altijd gewoon aan de kant van de weg parkeren in de bebouwde kom, tenzij anders aangegeven?
Ik zou niet weten waarom je daar niet zou mogen parkeren. Het is een gewone weg binnen de bebouwde kom. Zie ook: http://www.veiligverkeernederland.nl/faq/1419quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, en dat er een grote P stond zonder onderbord in combinatie met talloze andere auto's langs de weg deed me vermoeden dat het geen probleem was. Als ik fout zit zit ik fout maar enigszins onduidelijk vind ik het allemaal wel.
Ik snap niet wat je vreemd vindt. Die P slaat toch waarschijnlijk op die parkeerplaatsen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
Normaal gesproken heb je dan een onderbord:
[ afbeelding ]
Sowieso een beetje vreemd, want je hebt daar een groot openluchtzwembad, een begraafplaats en een advocatenkantoor met 6 parkeervakken vooraan.
Dit is een zone. Dus dan andere regels als het goed is. Dan alleen in de vakken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef BasEnAad het volgende:
Je mag toch vrijwel altijd gewoon aan de kant van de weg parkeren in de bebouwde kom, tenzij anders aangegeven?
Het heeft met een zone niets te maken. Je mag enkel parkeren in de parkeervakken, daar is geen onderbord voor nodig. De weg leent zich ook helemaal niet om daar te parkeren, het is een vrij drukke route naar het zwembad (en begraafplaats). Nooddiensten hebben daar last van. Maar het was wel lekker dichtbij natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit is een zone. Dus dan andere regels als het goed is. Dan alleen in de vakken.
Het is een doodlopende straat die je maar van 1 richting kan inrijden... En dat bord geldt voor de hele straat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef OEM het volgende:
Gezien de kant van de weg waar TS geparkeerd stond, kwam hij uit westelijke richting die straat in. Vanaf die kant staat er al helemaal geen bord (volgens google dan). Laat staan dat daar een E1-bord staat. Gewoon aanvechten dus. Als parkeren daar ongewenst is, hadden ze daadwerkelijk een E1 aan die kant neer moeten zetten.
U krijgt een bekeuring voor het overtreden van bord E1 die er niet staat. Mag dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:11 schreef gnaeus het volgende:
Wel lullig natuurlijk als dit 1 van de , wat is het, 7 vragen is die je fout mag hebben op je theorie examen. Daarom : 0 fouten toegestaan !
Het staat er volgens mij gewoon in het Nederlands :quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef OEM het volgende:
[..]
U krijgt een bekeuring voor het overtreden van bord E1 die er niet staat. Mag dat?
Doet allemaal niet ter zake. Je maakt bezwaar tegen een boete wegens E1 bord.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:41 schreef VMSDKR het volgende:
Aan de discussie merk ik wel dat er van duidelijkheid niet al te veel sprake is. Ga hem gewoon betalen en daarna aanvechten met als argument dat er een 'P' bord staat zonder onderbord waardoor het lijkt alsof in de gehele straat geparkeerd had mogen worden. Het beeld van de auto's die daar al stonden liet me dat ook denken.
Foto maken van de andere kant (= rijrichting) waar helemaal geen borden staan, in je bezwaar erbij, en afwachten maar.quote:Verder dat er geen E1-bord staat.
Ik snap ook niet wat daar voor TS onduidelijk aan is. Dit is het antwoord op je vraag, dus een terechte bekeuring, dus bezwaar heeft geen zin. Ik snap wel dat dit niet in het straatje van TS past, dus die zal toch een bezwaar in gaan dienen. Welkom in WGR.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:45 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het staat er volgens mij gewoon in het Nederlands :
"Indien een parkeergelegenheid, aangeduid met
een van de verkeersborden E4 tot en met E13,
is voorzien van parkeervakken, mag slechts in die
vakken worden geparkeerd."
TS krijgt een boete voor het negeren van E1. Dat bord is in geen velden of wegen te vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:45 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Het staat er volgens mij gewoon in het Nederlands :
"Indien een parkeergelegenheid, aangeduid met
een van de verkeersborden E4 tot en met E13,
is voorzien van parkeervakken, mag slechts in die
vakken worden geparkeerd."
Dat was ik niet van plan, als 100% van de mensen hier had gezegd dat ik keihard fout zit had ik geen bezwaar aangetekend. Maar gezien de discussie hier is er toch enige onduidelijkheid en ga ik toch bezwaar maken om dat bord E1. Als ik met een uurtje werk, heel misschien, 91 euro kan saven, waarom zou ik dat niet doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat daar voor TS onduidelijk aan is. Dit is het antwoord op je vraag, dus een terechte bekeuring, dus bezwaar heeft geen zin. Ik snap wel dat dit niet in het straatje van TS past, dus die zal toch een bezwaar in gaan dienen. Welkom in WGR.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |