Ulderink vind ik een lulletje rozenwater. Zou goed zijn als het Jans werd, maar ik verwacht het niet. Was Albert van der Haar niet bezig met zijn trainerspapieren?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:29 schreef Afwazig het volgende:
René Hake misschien wel. Of misschien gaat Co Adriaanse zijn carrière afsluiten waar hij ook is begonnen. Ik zie Jans inderdaad wel als serieuze kandidaat. Mocht hij dat willen natuurlijk.
Omdat dat al meerdere keren door Paul Schrijver en van Wonderen is bevestigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het wordt wel gevolgd door het officiële PEC Zwolle-account. Waarom denk je dat het nep is?
Van der Haar kun je toch niet serieus gelijk in het diepe gooien? Laat hem eerst maar eens bij de jeugd zich opwerken. Dan is Hake nog een betere optie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ulderink vind ik een lulletje rozenwater. Zou goed zijn als het Jans werd, maar ik verwacht het niet. Was Albert van der Haar niet bezig met zijn trainerspapieren?
Ah, okéquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Omdat dat al meerdere keren door Paul Schrijver en van Wonderen is bevestigd.
Ik roep maar iets hoor. Komende tijd zullen er wel wat geruchten naar buiten komen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:07 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Van der Haar kun je toch niet serieus gelijk in het diepe gooien? Laat hem eerst maar eens bij de jeugd zich opwerken. Dan is Hake nog een betere optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |