SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:25 schreef Ole het volgende:
Een foto van je favoriete BN er*;Ben wel verrast ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog warm....dus klikken is op eigen risico.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
mooi. Dit is het perfecte momentquote:
Het was tijdelijk. Ban!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
mooi. Dit is het perfecte moment
Snakey is een megool met een teringkarakter
Oopsquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel verrast ja.
aaah fuck!quote:
Lol... Dat is Viola Zwemtquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel verrast ja.
wat is een megool?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
mooi. Dit is het perfecte moment
Snakey is een megool met een teringkarakter
nou omdatquote:
yup. En heel vroeger was ze best knap. Googe maar op Viola van Emmenesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
tong herken ik maar wie ie nu omarmt? Viola vroeger?
Dacht even dat jij het wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
[..]
yup. En heel vroeger was ze best knap. Googe maar op Viola van Emmenes
Nog niet zo lang geleden. Op m'n fanclubdag in 1998.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
tong herken ik maar wie ie nu omarmt? Viola vroeger?
Wie niet ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:05 schreef chufi het volgende:
Ja ik geloof het best.. ik ken Viola ook wel een beetje, maar naast tong staat ze er een beetje onopvallend naast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |