Serieus? Hoezoquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Curuu het volgende:
Ik heb dat pakket ook! Misschien 2 uur op gespeeld en toen weer naar pc.
owja, prototype was ik ook van plan te kopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:31 schreef Kapiteinlulhannes het volgende:
Prototype 1 of 2
Gta IV
Gears of war 3
Skyrim misschien
Asura's wrath vond ik awesome maar kort
Castlevania Los
Ninja gaiden
Sleeping Dogs
Darksiders
Darksouls
Zo misschien?
Aan voetbal vind ik niks, guitar hero heb ik wel eens bij mn zus gespeeld niet heel spectaculair.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:33 schreef wise het volgende:
assasins creed en de guitar hero's. Misschien pes of fifa
Gta IV vooral voor Multiplayer fun en freeroamenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja, prototype was ik ook van plan te kopen.
Vertel eens waarom ik die andere zou moeten nemen?
Niet de spellen die je erbij haalt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Nestalgie het volgende:
Zoals de TT zegt ga ik over een week of 2 een Xbox 360 slim pakket halen met de spelen halo reach ,halo combat anniversary, fable 3 ( die ik weg ga geven ) en Gears of war 2.
Welke games zijn een must have?
Die spellen horen bij de aanbiedingquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet de spellen die je erbij haalt.
Wel de Mass Effect serie, Skyrim, RDR, Bayonetta, LA Noire, Catherine en Braid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spellen die erbij zitten, zitten er standaard bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet de spellen die je erbij haalt.
Wel de Mass Effect serie, Skyrim, RDR, Bayonetta, LA Noire, Catherine en Braid.
Niks meer aan heb? Er zijn 100en games waar ik interesse in heb, over een jaar zal ik heus mijn Interesse niet verliezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je hebt door dat volgend jaar de next gen uitkomt en dat je dan niks meer hebt aan die xbox die je nu gaat kopen?
Dan is het prima. Ik zou persoonlijk namelijk meer interesse hebben in de nieuwe games die voor de next gen uitkomen dan voor de oudere. Vandaar dat ik het even meld.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niks meer aan heb? Er zijn 100en games waar ik interesse in heb, over een jaar zal ik heus mijn Interesse niet verliezen.
Tevens heb ik me nog jaren vermaakt met mn ps2 na de release van de ps3
Toch bedanktquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:52 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan is het prima. Ik zou persoonlijk namelijk meer interesse hebben in de nieuwe games die voor de next gen uitkomen dan voor de oudere. Vandaar dat ik het even meld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |