Zo zorg je er wel voor dat je elk jaar een paar maandjes rustig aan kunt doen ivm met een schorsingquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:44 schreef Nober het volgende:
Inmiddels ben ik ook grote fan van Pepe, wat een geweldenaar.
Afellay speelt dus.twitter:barcastuff twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:55:16Barcelona line-up (official): Pinto - Montoya Bartra Fontas Planas - Espinosa DosSantos S.Roberto - Afellay Villa Deulofeu #fcblive reageer retweet
Tja, ze hadden ook weinig materiaal over, één dag na Sociedad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Afellay speelt dus.twitter:barcastuff twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:55:16Barcelona line-up (official): Pinto - Montoya Bartra Fontas Planas - Espinosa DosSantos S.Roberto - Afellay Villa Deulofeu #fcblive reageer retweet
Dit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met voetbal voor dit weekend
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met voetbal voor dit weekend
Hmm ik ga breaking bad terug kijkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit.
Maar toch ga ik de 2e helft van Barca kijken.
Dit weekend al een wedstrijd of 10 gezien denk ikquote:
Daarvoor vond jij 'm mooi?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd vindt het lelijk dus het is lelijk.
Niet weten dat we hiervoor nog geen mening hadden.quote:
Zijn dat de uitshirts jaquote:
En wat nou als Derksen 'm wel mooi vindt, wat dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik zoek bevestiging bij autoriteiten.
Rot op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef alors het volgende:
Ik vind die shirts wel leukmaar een zwart broekje eronder was beter geweest.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Smoofie het volgende:
Waarom heeft het thuisshirt van Barca maar 1 baan btw?
Komt door hun arrogantie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit ook met verbazing te kijken dat ze dit dragen.
system errorquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En wat nou als Derksen 'm wel mooi vindt, wat dan.
Ik snap Barca sowieso niet, Ajax gaat toch ook niet opeens met 5 banen spelen rood-wit-rood etc? En dan opeens weer 2, dan weer 1...wtfquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Nike ontwerpt het toch? Maar dat je dat dan vervolgens draagt?
Godverdomme, moeten we nog eens van verliezen op een eindronde... krijgen we een oranje veld.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben de muren aangepast in Camp Nou:
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Oidipous het volgende:
Afschuwelijk lelijke shirts. Benieuwd wat René hier maandag over te zeggen heeft.
Nou, zwarte shirts vond hij niets, dus wellicht is hij hier voorstander van.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef Oidipous het volgende:
Afschuwelijk lelijke shirts. Benieuwd wat René hier maandag over te zeggen heeft.
Zwart straalt niks uit dan sta je al 1-0 achter, nou veel vrolijker en stralend dan dit ga je het niet krijgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, zwarte shirts vond hij niets, dus wellicht is hij hier voorstander van.
Kun je voorstellen als messi ook nog wegvalt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef kilozout het volgende:
Xavi ontbreekt en het is meteen te zijn dat hij 50% van het team is.
Haha ik ging helemaal stuk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sierd over de gejatte brommer van Tello![]()
Messi laat hier sowieso weinig zien..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je voorstellen als messi ook nog wegvalt.
Hj is echt zo'n heldquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sierd over de gejatte brommer van Tello![]()
Wtf, dat is het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
'Als u dus gaat eten, in..' *klik*
Weg geluid.
Ik zet het geluid harder en lach! Sierd is een eindbaasquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
'Als u dus gaat eten, in..' *klik*
Weg geluid.
Goed idee wat? De volledige selectie overkopen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Zal Mourinho dit kijken en denken van "hmmm....goed idee",
De keren dat RM gewoon aanvallend speelde was het resultaat vaak ook beter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Zal Mourinho dit kijken en denken van "hmmm....goed idee",
10 homo's met een geel pakje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Mensen, wat valt jullie trouwens op hier?
Er zijn geen Barcelona fans over in dit topic na een jaar zonder echte prijzen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Mensen, wat valt jullie trouwens op hier?
Zag ik ook ja, best eng eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat én Morph is actief aan het posten.
Jawel, ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn geen Barcelona fans over in dit topic na een jaar zonder echte prijzen?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat én Morph is actief aan het posten.
Maar jij bent dan ook een erkend PSV hater en er staat geen ploeg verder van het spel wat Psv laat zien dan Barcelona.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Maar ik ben alleen fan van Barca als ze thuis spelen.
Door jou kom ik nooit meer van dat PSV-hater imago af, klojoquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een erkend PSV hater en er staat geen ploeg verder van het spel wat Psv laat zien dan Barcelona.
Het was een grapje mbt het tenue.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]![]()
En zeker ook alleen wanneer ze winnen
Ik ben alleen fan als Messi scoort.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Maar ik ben alleen fan van Barca als ze thuis spelen.
En ik door jou niet van het imago van een pervers mannetjequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door jou kom ik nooit meer van dat PSV-hater imago af, klojo
[..]
Het was een grapje mbt het tenue.
Wie anders? Wel goed dat Villa nu speelt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Messsssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Messsssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Pardon? Sinds wanneer heb ik dit imago gepromoot?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik door jou niet van het imago van een pervers mannetje
Ik zou bijna zeggen: bijna louter.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? Sinds wanneer heb ik dit imago gepromoot?
KNBBquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Typisch voor Barcelona.
Ze moeten weer hulp van buitenaf krijgen
Oh.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, het was blijkbaar puur toeval dat hij dat echt zei
KnBB?quote:
Dat klopt en dan ineens....quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:17 schreef kilozout het volgende:
[..]
Messi laat hier sowieso weinig zien..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Pedroso het volgende:
Simpele overwinning voor een Barca op 50%.
Hij luistert gelijk, ik ben weer fan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben alleen fan als Messi scoort.
Laatste wedstrijd tegen Osasuna verloren, 3-2.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef Lemsterr het volgende:
Ik denk dat Barcelona op 40% speelt. Even de stieren laten gaan en het dan rustig in de slotfase afmaken. Niks mis mee
Dat ligt eraan. Osasuna denk daat bijvoorbeeld heel anders over maar de Spaanse competitie is weer begonnen hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
3 officiële wedstrijden, 5 goals. Niks mis mee.
Toen misschien, nu is het duidelijk zichtbaar dat Barcelona rustig aan doetquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd tegen Osasuna verloren, 3-2.
Meh,z e komen goed weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:43 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Toen misschien, nu is het duidelijk zichtbaar dat Barcelona rustig aan doet
Rood? Huh wie watquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar 8 geel en 1 rood voor Osasuna. Valt mee ja.
Puñal rood in 79e minuut.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Hele wedstrijd, maar wel wat stukjes gemist schijnbaar
Gerechtigheid.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Maar 8 geel en 1 rood voor Osasuna. Valt mee ja.
Punal in de 80ste minuut.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Hele wedstrijd, maar wel wat stukjes gemist schijnbaar
Nu wel, imgur werkt niet dus dan maar postimage maar dan moet je wel de juiste url kopieren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die plaatjes van je doen het hier niet man. imgon.net of imgur.com![]()
Jij begrijpt het gewoon niet wat je moeder overigens een hoer maakt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie lopen allemaal met jullie domheid te koop.
OMG wat spannend!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
Ronaldo heeft Irina Shayk bedrogen
De Portugese en Spaanse pers raken er niet over uitgepraat: de vermeende affaire van Cristiano Ronaldo met het model Rita Pereira. Sommige bronnen beweren zelfs dat de sterspeler van Real Madrid zijn liefje Irina Shayk gedumpt heeft en volop geniet van zijn vrijgezelle bestaan.
Rita Pereira en Cristiano kennen elkaar al jaren. Ze zouden zelfs jeugdvrienden zijn. De Russische (ex)vriendin van Ronaldo zou ontzet hebben gereageerd toen ze de geruchten vernam. Het leek erop dat de voetballer, sinds zijn verloving met Irina, geen oog meer had voor andere vrouwen. Nu zou hij toch hebben toegegeven aan de verleiding…
Spannend, totaal niet spannend het zal me echt een zorg zijn wat voetballers in hun privéleven uitsproken, spannend.quote:
In aanloop naar de wedstrijd zometeen... Irina woont in Amerika, hij in Spanje, goh het is uit...quote:
Hij zal dan wel de opvolger van Beckham bij LA Galaxy worden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
In aanloop naar de wedstrijd zometeen... Irina woont in Amerika, hij in Spanje, goh het is uit...
Je bent gewoon jaloers, want rijk, knap ,enz.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit kapsel van Ronaldo is het gewoon net niet.
Was ff naar Wilders aan het luisteren, maar ik schakel weer overquote:
Alle Spaanse voetballers bij Nederlandse clubs want wij betalen ze immers al dus moeten ze ook bij onze clubs voetballen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:11 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Was ff naar Wilders aan het luisteren, maar ik schakel weer over
Daar kwam het wel op neerquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle Spaanse voetballers bij Nederlandse clubs want wij betalen ze immers al dus moeten ze ook bij onze clubs voetballen?
Haha en VVV mag als eerste kiezen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Daar kwam het wel op neer
Maar alle griekse voetballers komen ook
Volgens seizoen Papalamepiemellos en Messi in de spits in "de Koel"quote:
Ook jij bent gewoon jaloers want rijk, knap, enz.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:33 schreef Nober het volgende:
Ozil, Higuain, Di Maria, Ronaldo, Benzema, Callejon... vind je het gek?
Klopt, dit geeft Barca nooit meer uit handen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Primera division afgelopen dus, jammer.
Ja dat scheelt weer een uurtje extra nachtrust ... OV werkt ook niet meer na 00:00 uur in Valencia ... Belachelijke tijdenquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dat hoeven we dus niet af te kijken om te weten wie er gaat winnen.
Metro werkt altijd een extra half uur na wedstrijden in Mestalla. Stations Aragón en Facultatsquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat scheelt weer een uurtje extra nachtrust ... OV werkt ook niet meer na 00:00 uur in Valencia ... Belachelijke tijden
Hoewel.. 2-1 nu.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Handig om te weten als ik daar mn huis koopquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Metro werkt altijd een extra half uur na wedstrijden in Mestalla. Stations Aragón en Facultats
van Marwijk is al in Madrid gesignaleerd.quote:
Is hij lekker op fuckantie?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van Marwijk is al in Madrid gesignaleerd.
toch wel 3-3quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |