wat denk je zelfquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
Snow ik weet nog steeds geen antwoord op mijn vraag of we gaan daten
Voor straf een minuut extra aegyo tonen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef Snowbells het volgende:
Ik had niet door dat ik de lapo had![]()
![]()
![]()
Dat kan ze ook voor haar zelf beantwoorden natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
wat denk je zelf
bovendien ben je veel te oud voor haar
Geen idee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kan ze ook voor haar zelf beantwoorden natuurlijk.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kan ze ook voor haar zelf beantwoorden natuurlijk.
Ik vind 3 seconden al te ergquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor straf een minuut extra aegyo tonen.
Ik was ook geeneens serieus. Ik heb je zelfs nog nooit gezien ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
7 jaar is een beetje too much vind je niet?
Jij hebt wel een beetje de reputatie hoor @:quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was ook geeneens serieus. Ik heb je zelfs nog nooit gezien ook
ik dacht dat je 17 wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
7 jaar is een beetje too much vind je niet?
quote:
Moet je maar niet weg gaan als ik op tc zitquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was ook geeneens serieus. Ik heb je zelfs nog nooit gezien ook
Ik heb een leven buiten FOK! sorryquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je maar niet weg gaan als ik op tc zit
Een leven? Buiten FOK!?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een leven buiten FOK! sorry![]()
Je mag als nog pics sturen via dm
waar heeft die vent het over :S:S:Squote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een leven? Buiten FOK!?
HUH ?!?!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waar heeft die vent het over :S:S:S
Ik weet niet, het klinkt engquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waar heeft die vent het over :S:S:S
ik hoor dat dat een plek is waar mensen gewoon tegen elkaar pratenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik weet niet, het klinkt engnaar buiten gaan wtf dat doe je toch niet?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik hoor dat dat een plek is waar mensen gewoon tegen elkaar pratenwtf brah, dat doe je toch niet?
gewoon brolovequote:Op maandag 20 augustus 2012 14:35 schreef FL_Freak het volgende:
potentiele relatie dus tussen pz en beach
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:40 schreef Ro-ald het volgende:
Plastic_zak je zei echt rare dingen vannacht haha
mag ik een pic van je schaduw?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef Snowbells het volgende:
Gaat de deur achter me opeens open jezus
watquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mag ik een pic van je schaduw?
jezus daar???? omg de wederkomstquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:42 schreef Snowbells het volgende:
Gaat de deur achter me opeens open jezus
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik moet me weer inhouden om geen grap te maken, dan stuur ik het maar via dm
Is het weer een joden of nazi grapquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
moet wel, anders gaat fiets al mijn posts verwijderen (![]()
![]()
)
dmquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is het weer een joden of nazi grap
kusquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer in de trein onderweg naar huis
Pas op voor Molukkers.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer in de trein onderweg naar huis
quote:
Sommige mensen hebben gewoon geen humor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef Plastic_zak het volgende:
lb vind je dat ik soms te ver ga met mijn grapjes???????
Welke grapjes?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:51 schreef Plastic_zak het volgende:
lb vind je dat ik soms te ver ga met mijn grapjes???????
Neequote:
Je hebt ze nieteens gezien!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:54 schreef Plastic_zak het volgende:
snow meisje met die mooie ronde ellebogen
ik zal nog eens wat aardigs zeggen je negeert me gewoon stomme boerinquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zal nog eens wat aardigs zeggen je negeert me gewoon stomme boerin
Dit is gewoon de B&H nachtbagger die zich hierheen verplaatst overdagquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Desunoto het volgende:
Een ware opleving van de PUB SC inclusief OP. Wie had dat ooit gedacht?
Niemand, maar sinds UDOWU en nachtbagger overdag dicht zijn moesten we wel een dode sc zoeken om over te nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Desunoto het volgende:
Een ware opleving van de PUB SC inclusief OP. Wie had dat ooit gedacht?
kusquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn laatste dag van de vakantie gaat te snel
kustrgquote:
Dit ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is gewoon de B&H nachtbagger die zich hierheen verplaatst overdag
jouw schuldquote:
grapje tochquote:
Kusquote:
waar gaat jouw vuist dan heen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
snowbells is altijd boos op me, als ze me ziet gaat de vuist op mijn oog
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
snow jij maakt iedereens temperatuur boven de 40 graden
Ik ging helemaal los.quote:
Dat zijn niet mijn tinychatsquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef Beach het volgende:
Fl ik vind je hosselpogingen wel falen eigenlijk.
Beter gaan we weer gewoon naar één van jouw tinychats.
dat jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Fl is een nog slechtere hosselaar dan ik
Eine blonde madchen.quote:
ja dacht ik ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lijkt op een blonde ariana grande
Aber ja dast is darum das ist die blonde ariana grande.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lijkt op een blonde ariana grande
Waar moet ik die van kennen Sabbel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh wacht ik zie net in de url dat dit ariana is
Ze speelt in een kinder serie dacht ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen Sabbel?
ooh, dan ga ik die maar eens kijken denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze speelt in een kinder serie dacht ik
victorious ofzo toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
En ze zingt ofzo? ze heeft iig een mooie stem
nickelodeon dachtikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Ariana grande is toch ook zo'n selena gomez-achtig Disney meisje?
Disney meisjes worden altijd de grootste sletten. Britney Spears, Lindsy Lohan, Miley en Selena.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Ariana grande is toch ook zo'n selena gomez-achtig Disney meisje?
In het begin was ze brunettequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh wacht ik zie net in de url dat dit ariana is
Vooral Lindsay Lohanquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Disney meisjes worden altijd de grootste sletten. Britney Spears, Lindsy Lohan, Miley en Selena.
brofistquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vooral Lindsay LohanMiley ziet er ook niet meer uit.
Juist goed toch kan je een bekende smatje regelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Disney meisjes worden altijd de grootste sletten. Britney Spears, Lindsy Lohan, Miley en Selena.
Zo'n goede hosselaar ben ik niet hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Juist goed toch kan je een bekende smatje regelen.
doetut niequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:45 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze wel mooi.
Sry groot plaatje.
Jaejoong, Yunho, Taemin, TOP, Daesung heeft wel wat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:45 schreef Beach het volgende:
Snow ik wil met jou bespreken wie de knapste mannen/jongens zijn uit de kpop bizz.
Nu moet ik even snel verzinnenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaejoong, Yunho, Taemin, TOP, Daesung heeft wel wat.
TOP staat bovenaan bij mij, die stem alleen al is sexyquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaejoong, Yunho, Taemin, TOP, Daesung heeft wel wat.
Kim Bum wowquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
TOP staat bovenaan bij mij, die stem alleen al is sexy
verder Kim Bumzo schattig en en Kim Hyun Joong, Jaejoong beetje
romantischquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
snow en ik zijn nu op cam bij tinychat![]()
linkjequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
snow en ik zijn nu op cam bij tinychat![]()
Ik werd bijna geëlektrocuteerdquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef FL_Freak het volgende:
Er is een soort vonk overgegaan toen we elkaar zagen toch snow?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zie beach echt al achter z'n computer zitten filmpjes op youtube kijken van kpop jongens en dan zo'n hoog gilletje kramen als hij zijn favoriete jongen ziet
ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zie beach echt al achter z'n computer zitten filmpjes op youtube kijken van kpop jongens en dan zo'n hoog gilletje kramen als hij zijn favoriete jongen ziet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij zegt wat ik denk, mijn eigen Geert Wilders.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik doe die nu na voor de cam, whahaha
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Seonsuibjang araseo mojyeo T.O.P Classquote:
Misschien ben ik wel een meisje van 14, lach maar.quote:
Waarheen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
snow wil je donderdag mee op date?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef Snowbells het volgende:
Beach, TOP zwaait naar je
[ afbeelding ]
Ben ik mee bezig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een meisje van 14, lach maar.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:02 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kogel voor je van T.O.P.
quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef Desunoto het volgende:
De enige mannelijke Koreaanse popartiest die bestaansrecht mag hebben, blijft Seo Taiji.
misschienquote:
engquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik kan run devil run helemaal meezingen in het koreaans en in het japans
Die Koreaanse dansgroepjes zijn veel erger.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]dat mannelijk noemen
past zo in het rijtje gekke Japanse visual kei
Kus terug!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:09 schreef Beach het volgende:
oke mijn fles sinas is bijna leeg ik ga
kusjes
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
Jongens ik kan zeggen dat ik officieel een date heb met snowbells.
awwquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
Jongens ik kan zeggen dat ik officieel een date heb met snowbells.
nou enquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou in principe wel kunnen, maar dan alleen overdag en niet zo lang.
ga je wel mee eten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou in principe wel kunnen, maar dan alleen overdag en niet zo lang.
Misschien is Heatseeker de oplossing voor de heenreis.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet eerst even kijken naar kosten en vervoer aangezien ik een arme sloeber ben
Jaquote:
Je kan bij de albert heijn een e-dagkaart halen voor 16 euro. Kan je de hele dag gratis mee reizenquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet eerst even kijken naar kosten en vervoer aangezien ik een arme sloeber ben
dv altijd goede tipsquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan bij de albert heijn een e-dagkaart halen voor 16 euro. Kan je de hele dag gratis mee reizen
Ik ga morgen even kijken bij de AH, hopelijk hebben ze die dingen nog.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan bij de albert heijn een e-dagkaart halen voor 16 euro. Kan je de hele dag gratis mee reizen
http://www.ah.nl/nsquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken bij de AH, hopelijk hebben ze die dingen nog.
Nee denk het niet, ik twijfel of ik gewoon een bikinitopje aan ga doen of dat ik gewoon m'n kleren aanhoudquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zin in zaterdagggneem jij een bikini mee DV? Het gaat wss regenen
![]()
Meh ik wacht vrijdag wel af. Kan zo vaak veranderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
90% kans dat het zaterdag gaat regenen
Ja dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik twijfel of ik gewoon een bikinitopje aan ga doen of dat ik gewoon m'n kleren aanhoudje zit wel met fokkers he
btw, check facebook
Ja Mono zet er een partytent neerquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien kan iemand een partytent of iets regelen, want de temperatuur is wel okee.
Mono zet die al een op toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien kan iemand een partytent of iets regelen, want de temperatuur is wel okee.
Oh dan komt het wel goed denk ik. Tenzij storm ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja Mono zet er een partytent neer
Het is misschien flauw van me, maar spuit aub niet op mij want ik moet met diezelfde kleding naar een verjaardag gelijk na de meetquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik neem sowieso wat waterpistooltjes mee
Het is maar waterquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is misschien flauw van me, maar spuit aub niet op mij want ik moet met diezelfde kleding naar een verjaardag gelijk na de meet
Lentequote:
pics?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil zo'n leuke zwarte winter taillejas ding met een capuchon, maar die kan ik echt nergens vinden.
Misschien weet capuchon_jongen waar je het kan kopen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil zo'n leuke zwarte winter taillejas ding met een capuchon, maar die kan ik echt nergens vinden.
quote:
Ik paint het wel evenquote:
Nee niet echtquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik paint het wel even
Ok dit werkt niet maar uh ja zo'n stoffen taillejas weetjewel, tot boven je heupen en dan strak
Trenchcoatquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik paint het wel even
Ok dit werkt niet maar uh ja zo'n stoffen taillejas weetjewel, tot boven je heupen en dan strak
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik paint het wel even
En dan van stofquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets maar met capuchon en zwart?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hij is niet van plastic ofzo
/wijsneus
whahha plastic dat ben ik whahaha loool olol xdxdxpxpxpdquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hij is niet van plastic ofzo
/wijsneus
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
whahha plastic dat ben ik whahaha loool olol xdxdxpxpxpd
ja hoor =$$$$$quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef perzikpoenie het volgende:
Ick ben Femke en ik ben bijna 12, mag ik ook meepraten met julie? =$$$
nee, dat mag je nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef perzikpoenie het volgende:
doe het nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef de zoektocht op, het wordt een nickelson
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:00 schreef Snowbells het volgende:
Ik geef de zoektocht op, het wordt een nickelson
mag ik je toeveogen op hyves ;$ ;$quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:58 schreef perzikpoenie het volgende:
Neej, ik vint die smiley gwn leuk jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee, dat mag je niet
het forum van martijn lijkt me wel iets voor jou
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze gaat het worden. Sowieso.
[ afbeelding ]
iieeee bah, nickelson is lelijk net een vuilniszakquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:03 schreef Snowbells het volgende:
Deze gaat het worden. Sowieso.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |