Haha, ik ga niks aan het uiterlijk aanpassenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Super vet, maar gezien je leeftijd: laat asjeblieft de Autostyle-boekje dicht![]()
Ga ik volgen![]()
Neon/ccfl/leds in het interieur is een grap toch..?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha, ik ga niks aan het uiterlijk aanpassenEnige wat ik ga aanpassen is sportvelgen eronder die nog bij mn opa liggen, die onder een andere Ford vandaan komen (Weet niet uit mijn hoofd welke dat was) En ik wil iets van neon/ccfl/leds in het interieur verwerken, maar meer ook niet. Zou zonde zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neon/ccfl/leds in het interieur is een grap toch..?
Eigenlijk niet haha, zit heel weinig licht in bij deur open doen dus daar wil ik iets meer van maken (ik ga niks overdrijven)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Heb je daar toevallig een foto van? Ik zoek naar ideeënquote:Op zondag 9 september 2012 21:51 schreef hardcore-gabberr het volgende:
wij hebben 5 ronde 'lampen' met tich leds erin. in de bus das best handig loop je in het donker nooit te kutten
nu niet...quote:Op zondag 9 september 2012 21:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een foto van? Ik zoek naar ideeën
* jitzzzze toch ook welquote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef Biogarde het volgende:
Wat een bazenbak
Daar zou Bio zo in gaan rijden als daily
Een project over het verbouwen van de schuurquote:Op zondag 23 september 2012 20:09 schreef vosss het volgende:
Ow dat andere topic weet ik nog. Geen idee meer waar het over ging, maar toen viel die auto me ook al op.
Mooi hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |