abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5375217
Je weet wel, van die prutjes die grappig zijn, en waar je eigenlijk niet veel aan hebt, gewoon leuk om het in je bezit te hebben dingetjes

BV:
- glow in the dark string
- ijsblokjes in vorm van een lul
- leuke make-up doosjes die er gewoon leuk uit zien
- knuffeltjes die leuke geluidjes maken

wie weet nog meer? en waar koop je het??

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 14 augustus 2002 @ 03:21:55 #2
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375229
glow in the dark dobbelsteentjes, met van die opdrachten erop, verkopen ze (als het goed is) bij de expo

handboeien met pluche erom, ook bij de expo

ehm.... *denkt ff verder*

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_5375232
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:21 schreef maple-leaf het volgende:
glow in the dark dobbelsteentjes, met van die opdrachten erop, verkopen ze (als het goed is) bij de expo

handboeien met pluche erom, ook bij de expo

ehm.... *denkt ff verder*

oo ja dat is ook leuk van die pluis handboeien, bijna gekocht

en die dobbelstenen zijn vast ook heel leuk, wat ben ik toch dol op prutjes

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 14 augustus 2002 @ 03:24:20 #4
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375238
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:23 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

oo ja dat is ook leuk van die pluis handboeien, bijna gekocht

en die dobbelstenen zijn vast ook heel leuk, wat ben ik toch dol op prutjes

en wat ben jij toch lekker vrolijk
pi_5375253
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:24 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

en wat ben jij toch lekker vrolijk

Altijd
  woensdag 14 augustus 2002 @ 03:28:22 #6
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375255
het mag volgens mij niet maar ik doe het toch kijk hier eens ff naar http://www.pagelink.nl/scholenplein/fun/gratis.htm
pi_5375256

Volautomatische sinaasappelpers

pi_5375258
Ook leuk:

- electrische vliegenmepper

die hebben we thuis, echt leuk zon ding, als je een vlieg raakt hoor je geknetter, zie je een vonkje, en de vlieg valt dan dood neer

Geweldig

pi_5375262
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:28 schreef maple-leaf het volgende:
het mag volgens mij niet maar ik doe het toch kijk hier eens ff naar http://www.pagelink.nl/scholenplein/fun/gratis.htm
oe leuk dank je
pi_5375263
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:28 schreef xman het volgende:
[afbeelding]

Volautomatische sinaasappelpers

zou wel duur zijn
pi_5375272
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:34 schreef Sinaasappel het volgende:

zou wel duur zijn

Sinaasappel decoreerder. Betaalbaar!

pi_5375273
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:37 schreef xman het volgende:

[..]

[afbeelding]

ja leuk

ben nog zo gek om m te kopen ook

woensdag 14 augustus 2002 @ 03:39:01 #13
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375274
quote:

[..]

[afbeelding]

aha die is wel grappig eiegnlijk
  woensdag 14 augustus 2002 @ 03:46:21 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5375290
Ik heb die 2 oude kerels (Waldorf & Statler) van de Muppets ooit eens in een miniatuuruitvoering gekocht, compleet met bijbehorende bank.

Je hebt er geen klap aan, maarja...

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5375291
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:46 schreef MSXUser het volgende:
Ik heb die 2 oude kerels (Waldorf & Statler) van de Muppets ooit eens in een miniatuuruitvoering gekocht, compleet met bijbehorende bank.

[afbeelding]

Is wel leuk ja

kijk jij begrijpt mij

pi_5375296
Waar..? Lijken me wel cool om te hebben!
  woensdag 14 augustus 2002 @ 03:48:04 #17
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375297
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:46 schreef MSXUser het volgende:

[afbeelding]

die zijn echt cool wat leuk zeg, je hebt er idd geen klap aan, maar wel superleuk om te hebben
pi_5375303
quote:

[..]

[afbeelding]

probeer je der te versieren ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_5375306
jullie begrijpen mij tenminste

ik krijg altijd commentaar van: wat heb je nu weer gekocht wat heb je daar nou aan

Ook leuk, mijn vriendin kreeg bij 3 of 4 aanstekers een heeel lief klein asbakje, die je bij je kunt dragen, tis dat ik niet rook........ anders had ik er nu wel 1

woensdag 14 augustus 2002 @ 03:51:05 #20
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375307
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:49 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

[..]

woensdag 14 augustus 2002 @ 03:55:00 #21
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375314
ik heb ook nog van die kleine gelukspoppetjes, het is eigenlijk de bedoeling dat je ze weggeeft om iemand anders geluk te geven, maar ik vind ze veel te lief

en o ja ik zal ff iets opbiechten, ik koop nog heel erg vaak van die verassingseieren voor die hebbedingetjes

pi_5375319
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:49 schreef -Dark_VisioN- het volgende:

Neuh
  woensdag 14 augustus 2002 @ 03:56:13 #23
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_5375320
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:47 schreef xman het volgende:
Waar..? Lijken me wel cool om te hebben!
In Almere Stad heb je een zaakje in het overdekte gedeelte van het centrum die dit soort dingen verkoopt (volgens mij heet dat ding 'Het Beeldverhaal').

Ze hebben daar echt de wereld aan spullen wat betreft stripfiguren en poppen. Van posters tot pluche en zelfs theepotten met allerlei figuren (heb destijds een hele mooie gezien van Scooby Doo).
Het spul is ook wel op Schiphol te krijgen bij 'Cartoon Express', maar dan betaal je je scheel.

Op Schiphol moest ik alleen voor de poppen 170 gulden betalen. In Almere was ik 140 gulden kwijt voor de poppen en de bank (zeg ¤63.50).

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_5375323
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:55 schreef maple-leaf het volgende:

en o ja ik zal ff iets opbiechten, ik koop nog heel erg vaak van die verassingseieren voor die hebbedingetjes

Dat doe ik ook ja

ik koop ook wel eens van die dingen zoals: Smurfen knetterchocolade, alleen om te zien of het knettert
en je kreeg ook nog van die stomme smurfen wrijfplaatjes erbij

woensdag 14 augustus 2002 @ 03:58:50 #25
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5375327
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 03:57 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Dat doe ik ook ja

ik koop ook wel eens van die dingen zoals: Smurfen knetterchocolade, alleen om te zien of het knettert
en je kreeg ook nog van die stomme smurfen wrijfplaatjes erbij

hahaha ja ik ben ook zo, mijn ex vond dat altijd verschrikkelijk aan mij, da's voor kinderen hoor, nou en? hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')