Nee, vorige maand zat die erbijquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:21 schreef Jongentje. het volgende:
Deze maand zou toch ook de bonus erbij zitten, die 1x in de drie maanden binnenkomt?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef Faux. het volgende:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe ziet die AH Plaza eruit?
Iets groter?quote:
Tof, dank jequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshot gemaakt op iPhone, deze dan.
Zoveel kan je er niet mee als vakkenvullerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Tof, dank jeNooit geweten dat dat zo uitgebreid was
Nee? Wat kan je dan allemaal?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:21 schreef j95 het volgende:
[..]
Zoveel kan je er niet mee als vakkenvuller
1quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef houwert het volgende:
er zitten toch normaal 2 weken tussen de week dat je uitbetaald krijgt en de laatste werkweek waarvan je betaald krijgt?
Oh valt tegen inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Loonstrook bekijken, rooster bekijken.
Ja,, hoe hoger hoe meer je ermee kan. Bestellen en zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh valt tegen inderdaadEn Plaza is echt voor alle medewerkers, dus ook manager en zo?
wtfquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef houwert het volgende:
best naaiend, we hadden een extra groenteman nodig en wilde de huidige groenteman mij kiezen. zegt/liegt de teamleider tegen hem dat ik al nee had gezegd...
de huidige mocht een nieuwe kiezen omdat ze eentje extra nodig hadden. hij wilde mij dus kiezen (wat ik dus graag wilde) dat zegt hij tegen de teamleider, die vervolgens zegt dat ze het al aan mij hadden gevraagd en dat ik nee zei.quote:
Wat doe je eigenlijk als groenteman zijnde bij de AH? Alleen de groente verversen of ook nog andere taken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef houwert het volgende:
[..]
de huidige mocht een nieuwe kiezen omdat ze eentje extra nodig hadden. hij wilde mij dus kiezen (wat ik dus graag wilde) dat zegt hij tegen de teamleider, die vervolgens zegt dat ze het al aan mij hadden gevraagd en dat ik nee zei.
vandaag vroeg de groenteman aan mij of ze het ook echt aan mij hadden gevraagd, wat dus niet het geval is....
en nu is hij best pissig omdat hij een idioot als groenteman heeft aangewezen gekregen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |