abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:12:11 #1
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_115774354
Ik ben afgelopen week op vakantie geweest. Daar is helaas mijn Iphone 4s gejat :(
Hiervoor heb ik aangifte gedaan bij de lokale politie.
Ook ben ik een Oakley zonnebril verloren. Deze koste in 2010 toen ik hem kocht 250 euro.

Ik had bij unive een kortlopende reisverzekering afgesloten.
Nu moet ik papieren/nota's opsturen.
Helaas ben ik met verhuizen de rekening van de zonnebril kwijtgeraakt, dus die heb ik niet meer.

Verder had ik de iphone 4s van iemand overgenomen die deze bij zijn abonnement had gekregen. Ik heb wel de aankoopbon daarvan maar die staat op zijn naam. Doet de verzekering hier moeilijk over?
En die zonnebril zou ik dat deels vergoed krijgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door egelhond op 20-08-2012 10:32:45 ]
pi_115774447
Als je geen bonnetjes hebt lijkt het me lastig te bewijzen dat het spul van jou was eigenlijk. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_115774495
Als het niet op jouw naam staat : ja daar doet een verzekeraar uiteraard moeilijk over.

Wat betreft de zonnebril ; geen bankafschriften meer? wellicht opvragen bij de bank?
pi_115774547
Ga er maar vanuit dat reisverzekeringen altijd moeilijk doen.

Geen bonnetjes, aangifte, etc = geen geld.
En van die Oakley zou je volgens mij toch alleen de dagwaarde krijgen, en als die onder een bepaald minimum valt krijg je ook niks.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:25:01 #5
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_115774623
Ik heb wel eens het geld van een zonnebril teruggehad, zonder bonnetje maar met een foto waar ik de zonnebril op had.
pi_115774944
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb wel eens het geld van een zonnebril teruggehad, zonder bonnetje maar met een foto waar ik de zonnebril op had.
Dit. Je moet kunnen bewijzen dat het jou eigendom is. Foto's waarbij je de zonnebril op hebt, een foto van je kamer waar 'per ongeluk' de bril of telefoon op jou bureau ligt. Hoe meer bewijs, hoe beter.
Wat betreft je telefoon, heb je dit via e-mail afgehandeld? Dan kan je namelijk goed bewijzen dat je het van deze betreffende persoon hebt overgenomen.
pi_115774969
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef Strolie75 het volgende:

Geen bonnetjes, aangifte, etc = geen geld.
En van die Oakley zou je volgens mij toch alleen de dagwaarde krijgen, en als die onder een bepaald minimum valt krijg je ook niks.
Interpolis doet bijna nooit moeilijk bij schade uitkeringen hoor.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  maandag 20 augustus 2012 @ 11:30:41 #8
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_115776469
contact opgenomen met unive.

Wat ik moet doen is het mail verkeer van de aankoop van de iphone meesturen (aangezien ik die geruild heb met een samsung galaxy s3).

Ook een vakantiefoto met de telefoon erop ( die ik toevallig 1 heb). Nou dus alles verzamelen komt het hopelijk goed.
pi_115777836
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
Valt wel mee hoor. Ik ben ook verzekerd via Univé en heb twee keer aanspraak gemaakt op mijn reisverzekering:

1e keer moesten we 5 dagen wachten voordat we onze koffers kregen tijdens een rondreis in Amerika. Vervangende kleding en onkosten zijn netjes vergoed, zonder verdere vragen of moeilijk gedoe.

2e keer had mijn vriendin een flesje limonade in dezelfde tas als een camera gestopt :N Dit is gaan lekken, waardoor de limonade in het binnenwerk van de camera is gekomen. Sluiter ging niet meer open of dicht, knopjes zaten vast. Gemeld bij de verzekering en netjes vergoed (uiteraard wel minus eigen risico).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')