Tja als er een mafkees gaat spelen met een DOA zou ik hem zelfs persoonlijk willen bannen. dus geef hem groot gelijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:26 schreef Insektenvernichter het volgende:
OMG daarnet gekickt door de mod omdat ik hem pownde met mn DOA.
Altijd beter dan pray'n spray toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:57 schreef Convict het volgende:
[..]
Tja als er een mafkees gaat spelen met een DOA zou ik hem zelfs persoonlijk willen bannen. dus geef hem groot gelijk.
Ik ging van 26 naar 40inch, na 2 dagen was ik er wel aan gewend.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:34 schreef Apenkoning1 het volgende:
Nieuwe tv gehaald vandaag. Speelt wel minder lekker zo groot scherm mja zal wel een kwestie van wennen zijn
Kan je dan niet beter de 870 pakken die schiet accurater en staat minder skilloosquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:02 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Altijd beter dan pray'n spray toch?
Ik speel overigens met slug+rifle scope, ik snipe er min of meer mee.
Ik heb zelf al wel uitgezocht wat voor mij het fijnste is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Convict het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter de 870 pakken die schiet accurater en staat minder skilloos
je mist me punt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:27 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Ik heb zelf al wel uitgezocht wat voor mij het fijnste is.
Waar heb je gezeten, ik zou zeggen voeg er een zooitje toe van de OP. Zijn er zat (waaronder mijzelf) die nog actief spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:03 schreef aeque het volgende:
Ik ontdek nu pas dit topic... Moet misschien toch iets vaker het forum op Fok! bezoeken...
En in de OP wordt gevraagd om mijn psn-id, hier komt hij: Aeque88.
Voor de mensen die iemand zoeken om mee te gamen: voeg me toe!
Stat reset weet ik niet, heb zelf namelijk niet gereset. Bonuscontent? Die dogtags toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:04 schreef Cremesoep het volgende:
Mistermcmuffin meld zich weer eens, lang geleden in het BF topic gepost, maar ehm, ik ben dus Premium, heb op stats reset geklikt (slechte opening qua SPM) maar het is na +- 10/15 rondjes nog niet gereset? Enne, die Bonus content is dus een shitload aan content art?
Muhahahahahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef Topiek het volgende:
PC werkt nog steeds niet bij mijSinds ik PS3 verkocht heb, geen fatsoenlijk Battlefield meer kunnen spelen
Kom jij anders gezellig mee spelen vanaf je tablet?quote:
Ik zal er eens een reeks toevoegen vanavond.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten, ik zou zeggen voeg er een zooitje toe van de OP. Zijn er zat (waaronder mijzelf) die nog actief spelen.
Afben toe is datmbest grappig, het wordt wel erg cod met campers etc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef dreamzk het volgende:
Zit erover te denken om zo premium te nemen, even kijken of dat Close Quarters wat is.
Niet doen aardappel gewoon CS spelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:40 schreef dreamzk het volgende:
Zit erover te denken om zo premium te nemen, even kijken of dat Close Quarters wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |