Dat kan, maar ik volg dat allemaal niet.quote:Op maandag 9 december 2013 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat zeggen. Maar iets als dit is dan wel totale onzin:
[..]
Het is internationaler dan de meeste andere sporten, er is echt geen Aziaat die een fuck geeft om biatlon hoor, behalve een echt enkele Japanner of Chinees. En je kunt nu al bijna Geisenberger en het Duitse rodelteam invullen voor goud, evenals Ligety op de reuzenslalom, Bjoergen/Kowalczyk/Johaug voor een sloot medailles, de Noorse estafettes bij het langlaufen en zo zijn er nog wel wat te bedenken. Dus voorspelbare resultaten heb je in elke sport.
Skicross en nee, voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 9 december 2013 11:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee was gewoon de eerste waar ik toevallig keek. Vandaar mijn opmerking over een verdwaalde Rus en Canadees. Verder onderzoek boeit me weinig. Maar nu heb ik wel genoeg aandacht besteed aan schaatsen voor heel 2013 en wellicht 2014.
Schaatsen is trouwens niet de méést suffe sport op de OWS. Die titel is voor figuurschaatsen.
Liever kijk ik naar dat onderdeel waar ze op skis zo snel mogelijk in achtervolging een parcour afleggen. Wat is dat precies en doen er Nederlanders mee?
Doe nou eens niet alsof jouw mening de waarheid is man. En doe geen uitspraken als je er geen verstand van hebt.quote:Op maandag 9 december 2013 11:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee was gewoon de eerste waar ik toevallig keek. Vandaar mijn opmerking over een verdwaalde Rus en Canadees. Verder onderzoek boeit me weinig. Maar nu heb ik wel genoeg aandacht besteed aan schaatsen voor heel 2013 en wellicht 2014.
Schaatsen is trouwens niet de méést suffe sport op de OWS. Die titel is voor figuurschaatsen.
Liever kijk ik naar dat onderdeel waar ze op skis zo snel mogelijk in achtervolging een parcour afleggen. Wat is dat precies en doen er Nederlanders mee?
Bovendien is de rest al te zien op andere zenders (nou ja, de meeste grotere sporten dan), schaatsen vaak niet. Dus prima dat de NOS daar de meeste aandacht aan besteedt. Het heeft weinig zin als Eurosport, ARD, Rai Uno, BBC, France 2 en de NOS allemaal de achtervolging bij het biatlon uitzenden ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk wel, dat je de grootste kansen het meest uitzendt. Daar kijken ook de meeste mensen naar.
Dat is toch echt jouw perecptie. Voor zover ik weet is mijn mening nog nooit dé waarheid geweest. Beetje raar dat je dat dan denkt.quote:Op maandag 9 december 2013 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe nou eens niet alsof jouw mening de waarheid is man.
True.quote:Verder heb je gelijk ja, meer aandacht voor andere sporten mag best maar dat roep ik ook al tijden over de paralympische sporten. Logisch natuurlijk wel, dat je de grootste kansen het meest uitzendt. Daar kijken ook de meeste mensen naar.
Daar heb je dan wel weer gelijk in ja.quote:Op maandag 9 december 2013 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bovendien is de rest al te zien op andere zenders (nou ja, de meeste grotere sporten dan), schaatsen vaak niet. Dus prima dat de NOS daar de meeste aandacht aan besteedt. Het heeft weinig zin als Eurosport, ARD, Rai Uno, BBC, France 2 en de NOS allemaal de achtervolging bij het biatlon uitzenden ofzo.
Zo zijn er weer zat mensen die niet zitten te wachten op biatlon. En anderen weer wel op schaatsen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is toch echt jouw perecptie. Voor zover ik weet is mijn mening nog nooit dé waarheid geweest. Beetje raar dat je dat dan denkt.
[..]
True.
Paralympische Spelen boeien me echt niet. Supertof voor die mensen dat ze naar een gaaf toernooi toe mogen, maar nee, verder hoef ik het niet te zien. Wel zou de NOS eens kunnen kijken of ze vraag naar de PS kunnen maken door het wat meer uit te zenden. Ik vind het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OS 2010:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je er al een conclusie aan kunt verbinden is het dat vooral schaatsen, shorttrack en snowboarden internationaal gezien het meest verdeeld zijn. Aan de andere kant zijn biatlon en langlaufen de sporten die het meest door Europa gedomineerd worden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ploegenachtervolging betekent 2 keer goud voor Nederland. Zowel de dames als de heren hebben alledrie hun wedstrijden dik gewonnen.quote:Op maandag 9 december 2013 11:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het echt te suf voor woorden. Niet eens zozeer de sport zelf maar meer de voorspelbare resultaten. Die teamachtervolging is trouwens wel erg tof om te zien.
Dat is jammer.quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Wilskracht het volgende:
Geen Olympische Winterspelen op Eurosport
Eurosport zendt de Olympische Winterspelen 2014 in Sotsji niet rechtstreeks uit. Het is voor het eerst sinds de Olympische Spelen van Albertville in 1992 dat Eurosport niet de uitzendrechten heeft.
Het IOC verkocht de rechten via aanbesteding waarop alle Nederlandse zenders konden intekenen. De tender procedure werd gecoördineerd door het internationale rechtenbureau Sportfivel.
In Nederland heeft de NOS zowel voor 2014 als 2016 exclusief alle denkbare rechten voor televisie, radio, internet en mobiel (live en on demand) weten te bemachtigen.
De Olympische Winterspelen worden van 7 tot 23 februari 2014 gehouden in het Russische Sotsji.
bron rotsmedia
Kijk toch liever met engels commentaar van eurosport dan duits.quote:Op maandag 9 december 2013 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig hebben we de ARD en ZDF nog. Bij de NOS zal het vooral schaatsen, voorbeschouwen, nabeschouwen en herhalen zijn.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:41 schreef Wilskracht het volgende:
Geen Olympische Winterspelen op Eurosport
Eurosport zendt de Olympische Winterspelen 2014 in Sotsji niet rechtstreeks uit. Het is voor het eerst sinds de Olympische Spelen van Albertville in 1992 dat Eurosport niet de uitzendrechten heeft.
Het IOC verkocht de rechten via aanbesteding waarop alle Nederlandse zenders konden intekenen. De tender procedure werd gecoördineerd door het internationale rechtenbureau Sportfivel.
In Nederland heeft de NOS zowel voor 2014 als 2016 exclusief alle denkbare rechten voor televisie, radio, internet en mobiel (live en on demand) weten te bemachtigen.
De Olympische Winterspelen worden van 7 tot 23 februari 2014 gehouden in het Russische Sotsji.
bron rotsmedia
Neeeeeeee! Die forums van ES waren het hoogtepunt van de afgelopen 2 winter OS' en.quote:
Even de NOS op attenderen dat er een commentator beschikbaar is die wel verstand van de sport heeft?quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef heywoodu het volgende:
Geen skispringpeter![]()
![]()
Verder maakt het me weinig uit. Tv aan, stream op de laptop, stream op extra scherm, stream op extra scherm, stream op tablet en gaan.
Ayolt tegenwoordig. Doet het niet slecht.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even de NOS op attenderen dat er een commentator beschikbaar is die wel verstand van de sport heeft?
Verder mis ik Eurosport ook niet zo. Waarschijnlijk alleen omdat je nu niet na afloop van het dagprogramma nog wat herhalingen mee kan pikken.
En Wattszap missen ook zekerquote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even de NOS op attenderen dat er een commentator beschikbaar is die wel verstand van de sport heeft?
Verder mis ik Eurosport ook niet zo. Waarschijnlijk alleen omdat je nu niet na afloop van het dagprogramma nog wat herhalingen mee kan pikken.
Dat laatste vooral ja, maar daarvoor wil ik wel even wijzen op Wintersport Telegramm op de ARD, waar ze in korte tijd precies de juiste hoogtepunten van bijna elke sport laten zien, zal op de OS wel net zo gaan. Gewoon tussen de sporten door, net als de NOS dus, maar ARD is toch een stuk meer ervaren in wintersporten uitzendenquote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah, dus een uurtje later opstaan dan vorig jaarquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Wilskracht het volgende:
BBC gaat ook van 7 tot 7 engelse tijd uitzenden op bbc2.
Gaat me niet zozeer om de hoogtepunten, want die krijg je overal wel mee (behalve op de NOS). Maar meer als het programma voor de dag erop zit. Dan had je op Eurosport nog wat races, die je dan op de achtergrond aan kon hebben waar je dan nog rustig terug kon kijken wat je allemaal gemist had toen je live vier dingen tegelijk aan het volgen wasquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat laatste vooral ja, maar daarvoor wil ik wel even wijzen op Wintersport Telegramm op de ARD, waar ze in korte tijd precies de juiste hoogtepunten van bijna elke sport laten zien, zal op de OS wel net zo gaan. Gewoon tussen de sporten door, net als de NOS dus, maar ARD is toch een stuk meer ervaren in wintersporten uitzenden
heb het al aangevraagd. Hopelijk nog voor het oktquote:
Klopt helemaal, al is Peter natuurlijk nog wel een stukje beter.quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ayolt tegenwoordig. Doet het niet slecht.
quote:Wie gaan er naar Sotsji?
Welke sporters vertegenwoordigen ons land volgende maand op de Olympische Spelen in Sotsji? De ploeg wordt voorgesteld in de Veluwse bossen bij sportcentrum Papendal. Traditioneel zijn de langebaanschaatsers in de meerderheid.
Sven Kramer en Ireen Wüst zijn de boegbeelden van de olympische oranjeploeg. Zij veroverden goud op de Spelen van 2010 in Vancouver en jagen opnieuw op eeuwige olympische roem. Wüst kan zich zelfs kronen tot de grootste Nederlandse schaatsster ooit, door op drie verschillende Spelen goud te winnen. Behalve twintig langebaanschaatsers gaan er nog meer Nederlandse sporters naar Sotsji. Ons land is ook ruim vertegenwoordigd in het shorttrack, waar zelfs medaillekansen liggen voor de Nederlanders. Ook doen er landgenoten mee aan het snowboarden en bobsleeën.
Snowboarders
Bell Berghuis heeft zich geplaatst op de snowboardcross. Op dat onderdeel gaan zes boarders tegelijk naar beneden op een parkoers. Wie als eerste over de finish komt, wint. Onderweg komen de snowboarders scherpe bochten en hoge schansen tegen. Het is een van de spectaculairste onderdelen op de Olympische Winterspelen. Ook Nicolien Sauerbreij is van de partij in Sotsji. De goudenmedaillewinnares van vier jaar geleden doet mee aan twee onderdelen: de parallelslalom en de parallelreuzenslalom.
Titel:NOS Studio Sport
Zender:Nederland 1
Datum: 2 januari 2014
Uitzendtijd:19:30 - 20:00 uur
Genre:Sport
Presentatie:Dione Graaff, Henry Schut
Het is toch ook net een schoolreisje zoquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Sven gelooft het allemaal wel zo te zien.
Niet echt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel een preek in een kerk.
Hij heeft een typische domineestoon jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel een preek in een kerk.
Zes keer. Minimaal.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk meer ervaring mee. Drie keer op de zondag toch?
En terecht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
Sven gelooft het allemaal wel zo te zien.
Dolf van der Wal. Snowboarder.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Wie is die gozer met de kekke baard?
Tijdens de OS bedoel je?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe laat krijgen wij schaatsen en andere sporten te zien?
Ik niet met het huidige niveau. Dat is veel en veel te laag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop nog eens op Nederlandse biathlondeelname.
Maar met het huidige niveau gaan ze er ook niet komen he.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik niet met het huidige niveau. Dat is veel en veel te laag.
Henry is een baas. Deze vraag was vast voorbereid door Dioon.quote:
Oke.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:52 schreef Pino112 het volgende:
Zal nog niet helemaal bekend zijn denk ik.
Tja, dan kun je ook hopen op deelname bij het dubbelrodelen, maar dat is ook vrij kansloosquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar met het huidige niveau gaan ze er ook niet komen he.
Ja maar ik vind biathlon gewoon leuk. Hoop dat er eens een Nederlander op hoger niveau komt, bedoel ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, dan kun je ook hopen op deelname bij het dubbelrodelen, maar dat is ook vrij kansloos![]()
[ afbeelding ]
Vier jaar toegewerkt naar het KKT, met in één week voor het toernooi een onwaarschijnlijke sprong van flopshow naar topshow. Het volgende boek over zulk een meesterplan ligt alweer bij de drukker neem ik aan.quote:
Er is ook een app met iets als "Sochi Calendar" als naam, staat elk evenement in op volgorde, ook wel handig eventueel (moet je wel 3 uur vanaf halen nog)quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
http://sochi2014.blob.cor(...)chedule_sochi_en.pdf
En dan de tijden - 3 uur
Prima tijden dusquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
En dan de tijden - 3 uur
Dankje wel borisz.quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:57 schreef borisz het volgende:
En dan de tijden - 3 uur
Wat voorspellen ze?quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:40 schreef wimderon het volgende:
Realistische medaillematrix![]()
Tuurlijk het kan gebeuren, maar dit geeft toch echt wel het scenario mee waarin zo'n beetje alles meezit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Al het schaatsen dus echt midden op de dag. Ik ga er door de weeks dus sowieso niks van zien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, en deze met Nederlandse tijden op een rijtje allemaal (behalve de dingen als groepswedstrijden voor ijshockey en curling):
http://docdroid.net/794u
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef borisz het volgende:
Infostrada geeft ons 5-4-5. Let wel alles tot 9 december is meegenomen.Kramer brons geven op de 10kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef borisz het volgende:
Infostrada geeft ons 5-4-5. Let wel alles tot 9 december is meegenomen.Dat is een stuk realistischer. Vooral bij de shorttrackers zijn de verwachtingen van de NOS veel te hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem vrij.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Al het schaatsen dus echt midden op de dag. Ik ga er door de weeks dus sowieso niks van zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |