Dat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Als je dan aan het lapo-hunten bent, open dan op zijn minst ook een nieuw topic
Dit dus, ...quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Welk toetsenbord bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dit dus, ...
Sowieso Lapo hunten
Mooi toetsenbordje trouwens!
dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:05 schreef J.Appleseed het volgende:
Pagina 12? Serieus?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:51 schreef AppleOcean het volgende:
[Apple SC] #448 Met nostalgische gevoelens
@apple,
page 12, bijna onderaan.
ik wist niet dat de link al naar page 12 zou leiden -.-quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pagina 12? Serieus?
En dat vindt je prettig?
Ah, die. Ziet er vrij authentiek uit op het eerste zichtquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:51 schreef AppleOcean het volgende:
@apple,
page 12, bijna onderaan.
Ik bedoel meer waarom je in godsnaam met 12 pagina's loopt te werken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:56 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
ik wist niet dat de link al naar page 12 zou leiden -.-
999#quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waarom je in godsnaam met 12 pagina's loopt te werken.
Posts per pagina omhoog gooien.
Het is echter wel een schaamteloze kopie zeg. .. Dat ze daar mee wegkomen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:51 schreef AppleOcean het volgende:
@apple,
page 12, bijna onderaan.
Daar heb je een punt. Als we het nu toch over toetsenborden hebben, vind ik het Wireless Keyboard stukken fijner typen dan het geïntegreerde van mijn MacBook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is echter wel een schaamteloze kopie zeg. .. Dat ze daar mee wegkomen.
omdat ik anders heel erg lang moet scrollen op mijn ipad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waarom je in godsnaam met 12 pagina's loopt te werken.
Posts per pagina omhoog gooien.
Apple kopieren is blijkbaar tegenwoordig helemaal legaal en de gewoonste zaak van de wereld. We zeggen gewoon dat het 'het enige logische ontwerp' is. De HP Envy is ook al een kloon van de Macbook Pro.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is echter wel een schaamteloze kopie zeg. .. Dat ze daar mee wegkomen.
Ik zag ze afgelopen zaterdag ook bij de AH liggen en heb er eentje meegenomen. Die doet het alleen niet, noch op m'n iPad, noch m'n iPhone noch m'n MBA. Vanavond dus maar even omruilen voor een anderequote:Op maandag 20 augustus 2012 01:46 schreef Drommelsch85 het volgende:
In de bonus: imitatie Bluetooth-toetsenbordje van de AH(pple)Heb er één gehaald, typt niet als the real thing maar wat verwacht je voor die 2 tientjes?
[ afbeelding ]
Ja en dan moet apple niet zeuren want dan "saboteren" ze de concurrentie. Aldus het objectieve nieuwsbericht op fokquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple kopieren is blijkbaar tegenwoordig helemaal legaal en de gewoonste zaak van de wereld. We zeggen gewoon dat het 'het enige logische ontwerp' is. De HP Envy is ook al een kloon van de Macbook Pro.
en samsung kopiert de iPhone.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple kopieren is blijkbaar tegenwoordig helemaal legaal en de gewoonste zaak van de wereld. We zeggen gewoon dat het 'het enige logische ontwerp' is. De HP Envy is ook al een kloon van de Macbook Pro.
waarom denk je dat het ah toetsenbord bij niemand goed werkt? juist.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:20 schreef Tijn het volgende:
Daarom is het ook slim van Apple om in te zetten op aspecten die niet zo makkelijk klakkeloos te kopiëren zijn, zoals de Retina-schermen. Technisch is de resolutie misschien wel te matchen, maar voordat de PC-industrie zover is dat de software erop is aangepast, zijn we jaren vrder.
Ik werk zelfs met 999# op mijn smartphonequote:Op maandag 20 augustus 2012 13:15 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
omdat ik anders heel erg lang moet scrollen op mijn ipad.
is dat niet lang scrollen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik werk zelfs met 999# op mijn smartphone
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee meer waar ik dat heb kunnen instellen. Moet je eens even de instellingen doorzoeken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:24 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
is dat niet lang scrollen?
toch maar effe proberen, waar doe ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |