SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Door tekenfilms weet ik juist dat ze je altijd te slim af zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan was ik toch met kaas begonnen, want tekenfilms.
quote:
Nee die heb ik dus nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je een ventilator? Lekker rondjes laten draaien op een paar meter afstand.
Dat laatste wtf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
9 van de 10 keren kan je er echt helemaal niets aan doen als je muizen hebt. Die kunnen op tal van manieren binnen komen, zeker oudere woningen zijn daar gevoelig voor. Als je in de buurt van een park oid woont is de kant ook groot dat je er een keer mee te maken hebt. Bij jullie zal de buttler het wel oplossen.
wtf?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Nee die heb ik dus nietSowieso mag ik dat ding niet aan hebben staan als ik ga slapen van mijn mama
Bij dezequote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste wtf?
Wou dat ik een butler had man
ja stel je eens voor dat .. wat eigenlijk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Nee die heb ik dus nietSowieso mag ik dat ding niet aan hebben staan als ik ga slapen van mijn mama
En dan expres een onbekend persoon voor mij posten hèquote:
Op welk deel 'wtf' je?quote:
Jou vader betaald niet voor je kennis?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En dan expres een onbekend persoon voor mij posten hè
slecht voor je ofzo zei ze.. weet niet meer precies.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja stel je eens voor dat .. wat eigenlijk?
Gerald Butler niet kennenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou vader betaald niet voor je kennis?
Nee echt niet veel, meer als ik me écht de tyfus verveel en zelfs FIFA saai isquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gerald Butler niet kennenik dacht dat jij zoveel films keek
Post icon..zo'n geilig lachebekje zeg maar. Als in: Ik maak een grapje. Toon van mijn post was verder ook totaal niet vervelend ofzo en dat heeft GJE ook wel door. Als ik nou had gezegd dat hij wereldvreemd was omdat hij niet weet dat veel mensen met schone woningen alsnog muizen (geen rattenquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
Het is een grapje, dat snap ik. Maar GJE heeft volgens mij al meerdere keren aangegeven dat hij het niet zo grappig vindt, want als hij er over begint krijg je reacties van : verwend nest, je bent niks gewend, ga zelf maar eens werken bla bla
Maar jullie maken er wel grapjes over, en probeer je GJE uit te lokken. Dat is nergens voor nodig.
En wat is PI?
Zij hebben luxe airco, een pauper ventilator komt er bij hun niet inquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gedeelte dat je geen ventilator mag hebben aanstaan van je moeder
Dat is Gerard Butler, een acteurquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee oke, maar het was wel weer zo'n grapje over GJE, wanneer hij zelf zo'n grapje maakt krijgt hij alleen maar negativiteit over zich heen. En het was niet nodig, als was het wel grappigquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post icon..zo'n geilig lachebekje zeg maar. Als in: Ik maak een grapje. Toon van mijn post was verder ook totaal niet vervelend ofzo en dat heeft GJE ook wel door. Als ik nou had gezegd dat hij wereldvreemd was omdat hij niet weet dat veel mensen met schone woningen alsnog muizen (geen ratten) kunnen krijgen, dan was het anders geweest.
En nee, ook dit is geen verkapte sneer
Nee we hebben niet eens airco, wel vloerverwarmingquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zij hebben luxe airco, een pauper ventilator komt er bij hun niet in
Kan goed, heb afgelopen 2 nachten nagenoeg niet geslapen. Insectenplaag is echt niet leuk..ik zie ze letterlijk vliegen..word helemaal gek. Nu wel bijna verholpen voor mijn gevoel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Ik sliep ook met een ventilator aan,chillings.
Tim, jij was ook nog tot laat afgelopen nacht
Pas je PI dan aan lulquote:
Ik wilde je om 4 uur nog inviten voor een potje fifaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan goed, heb afgelopen 2 nachten nagenoeg niet geslapen. Insectenplaag is echt niet leuk..ik zie ze letterlijk vliegen..word helemaal gek. Nu wel bijna verholpen voor mijn gevoel.
* Tim86 klopt af
Je maakt een spits CF, en een CF spitsquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
kutteam repost dit dat
Thanksquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee oke, maar het was wel weer zo'n grapje over GJE, wanneer hij zelf zo'n grapje maakt krijgt hij alleen maar negativiteit over zich heen. En het was niet nodig, als was het wel grappig
Ja daarom zei ik ook : is niet nodig..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks
Is soms wel zo ja
Maarja, laten we de [ afbeelding ] behouden
Haha rond die tijd ben ik ook offline gegaan geloof ik. Ben sowieso een nachtbraker, maar afgelopen dagen is het echt te kansloos. Denk dat ik over 1 of 2 dagen gewoon omval en dan 20 uur slaap ofzo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wilde je om 4 uur nog inviten voor een potje fifamaar dacht, ik ga lekker pitten
Best onlogisch op papier, maar de keren dat ik in die opstelling speelde kreeg mijn CF steeds alle kansen, dus ik denk dat het wel zal werken bij hem. Vond de opstelling niet echt fijn though.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je maakt een spits CF, en een CF spits
Ja is wel onlogisch, maar de cf en st staan 9 vd 10x langs elkaar en vallen over elkaar heen dusjaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best onlogisch op papier, maar de keren dat ik in die opstelling speelde kreeg mijn CF steeds alle kansen, dus ik denk dat het wel zal werken bij hem. Vond de opstelling niet echt fijn though.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
Sleeping DogsNiks voor jou trouwens GJE? Aangezien je GTA ook leuk vindt.
en Tim volg jij Strike Back? Nieuw seizoen begonnen, wel benieuwd. Leuke serie. Te warm om tek ijken nu alleen
Hmm, heb even kort op YT gekeken, maar is het niet een soort Saints Row maar dan nóg meer sci-fi?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
en Tim volg jij Strike Back? Nieuw seizoen begonnen, wel benieuwd. Leuke serie. Te warm om tek ijken nu alleen
Dat laatstequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja is wel onlogisch, maar de cf en st staan 9 vd 10x langs elkaar en vallen over elkaar heen dusja
Saints Row is toch geen sci-fi?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, heb even kort op YT gekeken, maar is het niet een soort Saints Row maar dan nóg meer sci-fi?
Sommige dingetjes wel volgens mij, dikke laserbeams kan je gebruiken enzoquote:
Ja duurt ook gewoon 20 seconde voor die dingen weer op staanquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste
En dan met een vrije trap vallen ze over elkaar heen en dan kunnen ze een zacht kruisje op korte afstand doen
Ik wil dit spel zooooo graagquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
Gaan eerst nog krikken ofzo ja, want ze staan echt in slo-mo opquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja duurt ook gewoon 20 seconde voor die dingen weer op staan
uhm Saints Row ging iig nergens overquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, heb even kort op YT gekeken, maar is het niet een soort Saints Row maar dan nóg meer sci-fi?
oh moet je dan eens een keer proberen manquote:
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sommige dingetjes wel volgens mij, dikke laserbeams kan je gebruiken enzo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
uhm Saints Row ging iig nergens overDit gewoon stuk realistischer en leuker. Interessant verhaal ook enzo
[..]
oh moet je dan eens een keer proberen man
Ff naar kijken dan, maar wil zo min mogelijk geld uitgeven eigenlijk, heb al een te grote wishlistquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
uhm Saints Row ging iig nergens overDit gewoon stuk realistischer en leuker. Interessant verhaal ook enzo
[..]
oh moet je dan eens een keer proberen man
Mensen 10 meter de lucht in slaan met een dildo van een meter blijft het leukste thoquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ff naar kijken dan, maar wil zo min mogelijk geld uitgeven eigenlijk, heb al een te grote wishlist
[..]
Mensen 10 meter de lucht in slaan met een dildo van een meter blijft het leukste tho
Ja jongeuh, ik speel toch nooit shooters enzo, weet ik veelquote:
Had ik maar 20 euro.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier interesse in mw3, 20 euro is hij voor jou
Is het zo erg jungske?quote:
SR3 leek me wel grappig, maar sommige dingen, als die eerste missie zijn dan meteen weer lamequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]uur gespeeld dat spel en ligt hier alweer onder het stof, gaat echt helemaal nergens over
![]()
en k, sowieso via internet bestellen man spellen die je niet gelijk hoeft. heb je ze vaak wel voor 30-45.
Gewoon achter het station kontje verkopen manquote:
voor je pvr wil ik wel 20 geven hoor. 25 zelfs.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar, geld speelt in mijn familie geen rol-ex.
[ afbeelding ]
ja was ook mijn reden om het te kopen. Maar na een uurtje heb je het weer gezien en ga je maar weer een mp spel spelen. En daarna komt het nooit meer je ps3 inquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SR3 leek me wel grappig, maar sommige dingen, als die eerste missie zijn dan meteen weer lameMaarja, ik speel toch amper andere spellen dan fifa, dus zonde van de doekoesz
wtf is Elgato?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oja, die wilde ik ook nog kopen die Elgato
Bang dat het impulsief is..
Haha, wat een rare brei-tlingquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb helemaal niemand CF of spits gemaaktquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je maakt een spits CF, en een CF spits
expres zo gedaan voor de chem, en 4411 speelde wel nice bij mijn schotten dus dat wilde ik nogmaals proberenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best onlogisch op papier, maar de keren dat ik in die opstelling speelde kreeg mijn CF steeds alle kansen, dus ik denk dat het wel zal werken bij hem. Vond de opstelling niet echt fijn though.
Daarmee iemand in z'n ogen schijnen in de busquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soort verbeterde PVR, kleiner en maar 1 kabelquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:06 schreef Tim86 het volgende:
Deze hebben ook op de wiki van Buttner gestaan
"On 16th June 2012 Büttner was voted the most well endowed footballer in Holland.His appendage coming in at a whopping 12.3 inches long."
"Manchester United
On 18 August Büttner joined Manchester United on a deal believed to be worth 50 pence."
"Buttner has recieved many plaudits, including Zinedine Zidane "One of the best players in the world" and God "Messi is good, but he's no Buttner.""
"He once got smacked upside the head by an angry scouser after reportedly laughing at Rafa Benitez's stupid facial hair.
He is well known amongst his team mates for farting Holland's national anthem during half-time team talks."
" Sir Alex has also arranged a deal to sign Christian Fuchs from schalke, and is eager to line-up with gea, buttner and fuchs in his defence for this season."
"Alexander made the headlines earlier this year when he turned up at an A&E department with severe lacerations to his genitals.It later transpired he had attempted to receive fellatio from his pet Python "Monty"."
Ik heb geen flauw idee, hekel aan horloges.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Rolex is tevens maar kut, Breitling is veel mooier
Wat heb je aan een PVR, het is leuk maar je gebruikt het echt niet zo vaak?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort verbeterde PVR, kleiner en maar 1 kabel
Vind Seiko tot nu toe de mooiste horloges hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
Rolex is tevens maar kut, Breitling is veel mooier
Ja ik ook, ik draag altijd ditquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, hekel aan horloges.
Daarom zeg ik, zal wel een impulsieve aankoop zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat heb je aan een PVR, het is leuk maar je gebruikt het echt niet zo vaak?
Ik denk dat het 'leuke' er zo van af is hoor. Streamen is dan wel weer baas, maar dat is ook het enige..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, zal wel een impulsieve aankoop zijn
Vind video-editten wel leuk enzo, maar of het die 200 waard is..
Dat sowieso.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
Overigens is FOK! wel fijner dan tweakers vind ik.
Wat een kutsite jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
Overigens is FOK! wel fijner dan tweakers vind ik.
Trollen in DIGquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het is dat tweakers inderdaad een mindere website is dan FOK!, want hier ligt het niveau in DIG best laag
Trollen op Tweakersquote:
In DIG moeten trollen opzouten vind ik, ga dan naar ONZ ofzoquote:
Niet iedereen volgens mij, maar alleen Rijst had het goed dat ik het was, maar daarna ging iedereen GJE of SB verwijtenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Na je eerste post wist iedereen al dat het een troll was
Palladino moet op CFquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit:
[ afbeelding ]
ombouwen naar
[ afbeelding ]
Interessant hè?
Heeft er iemand tips? Ik vind El Shaarawy op CF wel een koning, maar ik wil sowieso Marlos in de spits. Zonde om die op linksbuiten te laten ploeteren.
Chemistry?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
teampje gefixt voor Mbokani Bezua
Marlos is op CF veel beter. Marlos staat rechtsbuiten. El Shaarawy is op CF veel beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit:
[ afbeelding ]
ombouwen naar
[ afbeelding ]
Interessant hè?
Heeft er iemand tips? Ik vind El Shaarawy op CF wel een koning, maar ik wil sowieso Marlos in de spits. Zonde om die op linksbuiten te laten ploeteren.
Palladino was op zich niet verkeerd, maar miste inderdaad de aansluiting naar de goal.quote:
Dat kon ik zien aan je manier van typen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet iedereen volgens mij, maar alleen Rijst had het goed dat ik het was, maar daarna ging iedereen GJE of SB verwijten
*rechts inderdaad. Te snel getypt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Marlos is op CF veel beter. Marlos staat rechtsbuiten. El Shaarawy is op CF veel beter.
Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
Gr gr
Santos LB en Sakho ipv Bia?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
teampje gefixt voor Mbokani Bezua
Hij dacht dat 'een' GJE een speler wasquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat kon ik zien aan je manier van typen.
Ik moest lachen om je naam haha Toefjes. Wat is een Toefjes eigenlijk?
Ja inderdaad, als ik links wil typen dan type ik ook wel een per ongeluk links.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
*rechts inderdaad. Te snel getypt.
Ik zat te twijfelen, veel spelfouten maken, weinig etc.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat kon ik zien aan je manier van typen.
Ik moest lachen om je naam haha Toefjes. Wat is een Toefjes eigenlijk?
Que.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als ik links wil typen dan type ik ook wel een per ongeluk links.
nee hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Is dit swettie?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/132559637
Welnee. Heel veel andere keuzes had je ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Is dit swettie?
Ho, ik bedoelde rechts natuurlijk. ik typte te snelquote:
netjes en nee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Is dit swettie?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ho, ik bedoelde rechts natuurlijk. ik typte te snel
Jazeker, maar meer kon je nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Is dit swettie?
Broeder, je mist een beetje lengte achterin imo. Ik zou voor een grotere Braziliaan gaan ipv Heleno. Heb hem in mijn 3-5-2 (waar hij in het midden stond) vervangen door Kanu en nu staat het veel beter.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga dit:
[ afbeelding ]
ombouwen naar
[ afbeelding ]
Interessant hè?
staat achter de bal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
haha was dat trouwens geen buitenspel? Als de keeper uitkomt en je speelt hem voorbij dan is de keeper toch de laatste man?
[ afbeelding ]
Over de achterhoede ben ik eigenlijk wel tevreden, maar ik zal het meenemen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Broeder, je mist een beetje lengte achterin imo. Ik zou voor een grotere Braziliaan gaan ipv Heleno. Heb hem in mijn 3-5-2 (waar hij in het midden stond) vervangen door Kanu en nu staat het veel beter.
zo'n mooie uitleg kom je met zo'n kut filmpjequote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Milarras
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/131770047
Kon een paar dagen niets uploaden. Heb ook nog een lieve met el shawaary
Rabona fake naar de dragback fake naar de roulette en koekoek in de verre hoek
Ik zie alleen het schot..quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Milarras
ik zie alleen het schot?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Milarras
Dit ja.quote:
Ik zie alleen een schot?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Milarras
Zie ik alleen een schot?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Milarras
De fuck is dat? Broodje aids met extra HIV of?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier zo'n zin in
frikandel jonge flapdrolquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De fuck is dat? Broodje aids met extra HIV of?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De fuck is dat? Broodje aids met extra HIV of?
quote:
Fiets naar le snackbar dan. Of stuur de b...Never mind.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier zo'n zin in
Leuk verhaal Lindgren. Lekker even lekker gelachen. Groetjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Er was eens een El Shaarawy. [ afbeelding ]
Volleys, rated 70.
[ afbeelding ]
"Wat denkt EA wel niet? Bullshit." - El Shaarawy.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/131949244
Groetjes.
Die Chinezen zijn al dicht geloof ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fiets naar le snackbar dan. Of stuur de b...Never mind.
Een paar maanden geleden schreef jij toch wel eens verhaaltjes of niet?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk verhaal Lindgren. Lekker even lekker gelachen. Groetjes.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Volleys, rated 70.
[ afbeelding ]
Groetjes.
Ja, klopt. Af en toe als ik nergens zin in heb schrijf ik achterlijke stukjes proza.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden schreef jij toch wel eens verhaaltjes of niet?
Koekoekquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Volleys, rated 70.
[ afbeelding ]
Groetjes.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
Volleys, rated 70.
[ afbeelding ]
Groetjes.
Ah oke dan was jij dat tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, klopt. Af en toe als ik nergens zin in heb schrijf ik achterlijke stukjes proza.
Hier zijn die juist langer open dan de "Nederlandse". Die worden rijk door laat nog biertjes en peuken te verkopen voor woekerprijzen aan studentenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Chinezen zijn al dicht geloof ik
35 minuten geleden dicht
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
Ik heb vandaag een super broodrje doner gegeten. Zo heet dat daar. Heb er 5 euro voor betaaldm aar was worth it.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |